اختتامیه پنجمین دوره مسابقات قرآن روستایی در تفت برگزار می‌شود
کد خبر: 3815766
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲

اختتامیه پنجمین دوره مسابقات قرآن روستایی در تفت برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی- بخشدار مرکزی تفت از برگزاری محفل انس با قرآن کریم و اختتامیه پنجمین دوره مسابقات قرآن روستایی بخش مرکزی تفت در امامزاده سیدابوالقاسم(ع) نصرآباد این شهرستان خبر داد.

اختتامیه پنجمین دوره مسابقات قرآن روستایی در تفت برگزار می‌شودعلی احمدیان، بخشدار مرکزی تفت در گفت‌وگو با ایکنا یزد با اشاره به برگزاری پنجمین دوره مسابقات قرآن روستایی بخش مرکزی تفت اظهار کرد: این دوره از مسابقات با همکاری دهیاری و شورای اسلامی روستای نصرآباد با حضور 200 نفر از روستابیان بخش در 4 رشته حفظ یک جزء، قرائت، ترتیل و مفاهیم در گروه خواهران و برادران در حال برگزاریست.
وی ادامه داد: این مسابقات در دو گروه سنی زیر 15 سال و بالای 15 سال و در 2 روز در سالن نمازخانه فرمانداری و مسجد قدس تفت در حال برگزاری است و مراسم اختتامیه آن امشب، 9 خردادماه در محل امامزاده سیدابوالقاسم(ع) نصرآباد با حضور مشتاقان به قرآن کریم و شرکت‌کنندگان در مسابقات برگزار خواهد شد.
احمدیان افزود: تلاوت قرآن کریم توسط قاریان برتر این دوره، برنامه‌های قرآنی و اجرای گروه تواشیح و تقدیر از برگزیدگان این دوره از مسابقات از برنامه‌های این محفل بزرگ انس با قرآن کریم خواهد بود.
بخشدار مرکزی تفت تعمیق معرفت و تعمیم فهم و درک قرآن کریم و همچنین ایمان قلبی و تمسک به تعالیم بلند آن در بین روستاییان و جوانان را جمله از اهداف این دوره از مسابقات برشمرد و بیان کرد: شناسایی و معرفی استعدادهای برجسته قرآنی و ارج نهادن به فعالیت‌های قرآنی و تشویق نخبگان قرآنی جوان و روستایی از دیگر اهداف این دوره از مسابقات قرآنی است.

انتهای پیام

captcha