اتحاد و همدلی، رمز پیروزی بر رژیم صهیونیستی و محو آن است
کد خبر: 3816090
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶

اتحاد و همدلی، رمز پیروزی بر رژیم صهیونیستی و محو آن است

گروه سیاست و اقتصاد - رئیس سابق شورای عالی استان‌ها اسرائیل را دشمن اصلی مسلمانان دانست و گفت: اتحاد و همدلی رمز پیروزی بر رژیم صهیونیستی و محو آن است.

اتحاد و همدلی،رمز پیروزی بر رژیم صهیونیستی و محو آن است

به گزارش ایکنا از سمنان، مهدی چمران، رئیس سابق شورای عالی استان‌ها ظهر امروز 10 خرداد در پایان راهپیمایی روز قدس در جمع مردم سمنان با بیان اینکه امروز همگان می‌دانند که رژیم صهیونیستی با بحران مواجه شده است، گفت: اسرائیل در برهه کنونی که برابر رزمندگان غزه با شکست مواجه شده دست به هرکاری دست می‌زند تا شرایط را تغییر دهد اما ما معتقد هستیم که عامل اصلی پیروزی علیه اسرائیل دنبال کردن آرمان‌های انقلاب اسلامی است که در برابر آن رژیم صهیونیستی شانسی ندارد.

وی ادامه داد: به لطف خدای متعال امروز فراگیر شدن روز قدس موجب نوعی قوت قلب برای فلسطینیان شده است، تاکید کرد: اتحاد و همدلی رمز پیروزی بر رژیم صهیونیستی و محو آن است.

عضو سابق شورای شهر تهران بیان کرد: امروز دشمن مقابل ایران هر کاری کرده، شکست خورده و ملت ایران اهل مقاومت هستند و لذا ما اعتقاد قلبی داریم که دشمنان اسلام در معامله بزرگ قرن نیز مقابل امت اسلام قطعاً شکست خواهد خورد.

به گفته وی؛ فلسطینی‌ها از انقلاب اسلامی و ملت مقاوم لبنان آموختند که باید با پرچم اسلام و تدین به جنگ با رژیم صهیونیستی بروند که حرکت بر مبنای اعتقادات عامل نقش‌آفرینی حزب‌الله در لبنان شده و در کنار آن فلسطینی‌ها نیز از این امر الگو گرفته اند.

رئیس سابق شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه شکست‌های متعدد صهیونیست‌ها در برابر جبهه مقاومت هر روز بیش از پیش نمایان می‌شود، افزود: اسرائیلی‌ها در آخرین نبردی که داشتند دو روز فقط توانستند بجنگند و این نشان دهنده ناتوانی آن‌ها است.

چمران با اشاره به عقب‌نشینی آنان در جنگ‌های مختلف علیه فلسطینی‌ها و امت مسلمان افزود: رژیم صهیونیستی نمی‌تواند مقابل راکت‌های غزه مقاومت کند و این واقعیتی کتمان‌ناپذیر است تا جایی که صهیونیست‌ها درخواست میانجی‌گری برای آتش‌بس کردند.

عضو سابق شورای عالی انقلاب فرهنگی یاداور شد: آمریکا می‌خواهد طرح معامله بزرگ قرن را پیاده کند اما با رمز وحدت ملت مسلمان به شکست بزرگ قرن تبدیل خواهد شد و رئیس‌جمهوری آمریکا با ترفندهای خود می‌خواهد امتیاز بیشتری را در این معامله به صهیونیست‌ها بدهد تا فلسطین محو شود.

رئیس سابق شورای عالی استان‌ها اسرائیل را دشمن اصلی مسلمانان دانست و گفت: اتحاد و همدلی رمز پیروزی بر رژیم صهیونیستی و محو آن است.

انتهای پیام

captcha