مصلی امام خمینی اصفهان آماده برپایی نماز عید فطر
کد خبر: 3817066
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳

مصلی امام خمینی اصفهان آماده برپایی نماز عید فطر

گروه اجتماعی - معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: خدمات شهری وظیفه دارد به رسم میزبانی از نمازگزاران و روزه داران ماه رمضان و برپایی نماز عید سعید فطر، محل برگزاری نماز عید را در مصلی امام خمینی (ره) آماده‌سازی کند.

مصلی امام خمینی اصفهان آماده برپایی نماز عید فطر

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی شهرداری اصفهان، حسین امیری در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگي ستاد معاونت خدمات شهري با بيان اينکه نزديک به ۶۰ نفر از کارکنان و کارگران خدمات شهري منطقه شش به مدت سه روز در حال آماده سازي مصلي هستند، تصريح كرد: فرش كردن سطح مصلي امام خميني (ره) به متراژ ۲۲ هزار متر مربع و در دو طبقه در دستور كار قرار گرفته است و كارگران در حال آماده سازي مصلي براي اقامه نماز عيد سعيد فطر هستند تا نمازگزاران در آرامش خاطر اين فريضه عبادي سياسي را به جاي آورند.
معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان افزود: نیروهای خدماتی در بخش‌هاي مختلف از جمله نظافت و شست وشوي فضاي داخل و خارج مصلي، نظافت تابلوها و المان‌هاي داخلي مصلي و اطراف آن، جمع آوري زباله‌ها و آراستن مصلي و محيط اطراف آن به منظور اجراي باشکوه نماز عيد سعيد فطر در حال فعاليت هستند.
امیری با بیان اینکه پیش‌بيني مي‌شود جمعيت زيادي از مردم اصفهان براي اقامه نماز عيد فطر در مصلي امام خميني(ره) حضور يابند، گفت: خيابان‌هاي اطراف مصلي امام خميني(ره) براي پارک خودرو آماده مي‌شود و هر آنچه در مسير پياده‌روها ايجاد سد معبر کرده رفع مي‌شود تا نمازگزاران به راحتي بتوانند در مصلي حضور پيدا کنند.
وی با بیان اینکه نیروهای سازمان آتش‌نشاني شهرداري اصفهان با در نظر گرفتن تمامي تجهيزات ايمني لازم در روز عيد سعيد فطر در مصلي آماده خدمات‌رساني خواهند بود، خاطرنشان کرد: سازمان آتش‌نشاني براي تأمين ايمني و پيشگيري از حوادث احتمالي در نقاط تعيين شده استقرار مي‌يابند.
معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان افزود: سرویس‌های بهداشتی به همراه وضوخانه براي سرويس دهي بيشتر و بهتر به نمازگزاران آماده شده است.

انتهای پیام

captcha