اعزام ۵۶ هزار نفر روز مبلغ به نقاط مختلف لرستان
کد خبر: 3821324
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۲

اعزام ۵۶ هزار نفر روز مبلغ به نقاط مختلف لرستان

گروه فرهنگی ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: در طول سال چندین هزار مبلغ به نقاط مختلف استان اعزام می‌کنیم که در این راستا در طول سال گذشته ۵۶ هزار نفر روز اعزام مبلغ داشتیم.

اعزام 56 هزار نفر روز مبلغ به نقاط مختلف لرستانحجت‌الاسلام سعید مهدوی‎امین، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با بیان این‌که به فرموده امام خمینی(ره) سازمان تبلیغات اسلامی باید تولیدات حوزه را تبلیغ و ترویج کند، اظهار کرد: در طول سال چندین هزار مبلغ به نقاط مختلف استان اعزام می‌کنیم که در این راستا در طول سال گذشته 56 هزار نفر روز اعزام مبلغ داشتیم.
وی افزود: در کنار بانوان مبلغ حضور گروه‌های جهادی مردمی و تبلیغی روح امید را به مناطق سیل‌زده برده و یک تبلیغ عملی بود و در مردم و حوزه‌های روحیه و امید ایجاد کرد.
مهدوی‌امین ادامه داد: با توجه به عملکرد سازمان تبلیغات اسلامی در مناطق سیل‌‍زده لرستان و در سطح کشور و حضور روحانیان در قالب گروه‌های جهادی در این مناطق، اکثر نمایندگان در مجلس شورای اسلامی از جریان تبلیغی و حضور مبلغان در مناطق سیل‌زده تشکر کرده و تأکید کردند که تبلیغات اسلامی باید در ستاد مدیریت بحران عضو باشد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به برگزاری عملیات مشترک رمضان 1440، در لرستان اظهار کرد: در این عملیات مشترک 590 نفر مبلغ بانو و آقا، اساتید دانشگاه و اقشار تاثیرگذار دوره‌های مرتبط با بیانیه «گام دوم انقلاب اسلامی» را گذراندند که بتوانند این بیانیه را تبلیغ و تشریح کنند؛ چراکه باید بیانیه را برای مردم تبلیغ و تشریح و تفسیر کنیم.
وی با اشاره به این‌که ماه رمضان ماه معنویت و اخلاق بود و یکی‌ از محورهای بیانیه «گام دوم انقلاب» نیز اخلاق بود، عنوان کرد: ما باید بتوانیم بندهای مختلف بیانیه را برای مردم تبیین کنیم.
وی ادامه داد: اعزام مبلغ، برنامه‌های قرآنی، سبک زندگی قرآنی، محافل انس با قرآن در سطح شهرها و بخش‌ها، برپایی سفره‌های افطاری ساده از جمله برنامه‌هایی بود که در ماه مبارک رمضان برگزار شد.
احیای اعتکاف دهه آخر ماه رمضان
مهدوی‌امین با اشاره به برگزاری اعتکاف ماه مبارک رمضان در سال‌ جاری، گفت: در ماه مبارک رمضان سال گذشته 378 نفر در سطح مساجد معتکف شدند که این سنت پیامبراکرم(ص) است که در دهه آخر چند روزی را اعتکاف می‎کردند و ما درصدد احیای آن هستیم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به این‌که در طول ایام تابستان نیز برنامه‌های متعددی جهت اجرا در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: گام بعدی ما در ایام ماه محرم است که عملیات بعدی را در خصوص تبلیغ بیانیه «گام دوم انقلاب» پیش خواهیم برد.

انتهای پیام

captcha