دوره آموزش تخصصی ‌قرآن در همدان برگزار می‌شود
کد خبر: 3823699
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵
ویژه استعداد‌های قرآنی؛ ‌

دوره آموزش تخصصی ‌قرآن در همدان برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس هیئت مدیره اتحادیه مدغم قرآنی استان همدان از برگزاری دوره آموزش تخصصی استعداد‌های قرآنی استان از هفته آینده خبر داد.

آغاز طرحهای قرآنی تابستانه/ آموزش تخصصی استعداد‌های قرآنی همدان برگزار می‌شودجواد سعیدی، رئیس هیئت مدیره اتحادیه مدغم قرآنی استان همدان، در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: با توجه به آغاز فصل تابستان و اوقات فراغت این مجموعه برنامه‌های مختلفی در قالب «واگذاری طرح‌های تابستانه» به مراکز قرآنی استان در دستور کار خود دارد.

وی با بیان اینکه طرح‌های این مجموعه هر ساله در سه بازه زمانی بهار- تابستان، تابستان، پاییز-زمستان اجرا می‌شود، افزود: اجرای طرح عمومی قرآن کریم در قالب دوره‌های روخوانی، روان‌خوانی و فصیح‌خوانی قرآن کریم و مفاهیم و سبک زندگی قرآن از برنامه‌های طرح تابستان است.

سعیدی با اشاره به اینکه اجرای بسیاری از برنامه‌های طرح تابستانه از امروز، 11 تیرماه آغاز می‌شود، اظهار کرد: برگزاری دوره‌های تخصصی تجوید قرآن کریم، برگزاری دوره‌های تربیت معلم روخوانی، روان‌خوانی، پیش‌دبستانی، حفظ و مفاهیم قرآن کریم و حمایت از جلسات شاخص تفسیر قرآن کریم از دیگر برنامه‌های طرح تابستانه است.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مدغم قرآنی استان از برگزاری کارگاه‌های یک روزه سبک زندگی اسلامی، آموزش تخصصی قرائت قرآن سطح 6 و 7 با حضور اساتید مجرب کشوری و برگزاری کلاس‌های حفظ جزء 30 قرآن کریم در ایام تابستان خبر داد.

سعیدی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود هزار و 300 نفر در برنامه‌های قرآنی طرح تابستان حضور بهم رسانند، افزود: برگزاری دوره‌های حفظ 3 جزء قرآن کریم، برگزاری کارگاه آموزشی مدیران مؤسسات و تشکیلات قرآنی و بازدید و سرکشی از مؤسسات و خانه‌های قرآن استان از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این ایام است.

وی از برگزاری دوره آموزش تخصصی استعداد‌های قرآنی استان از هفته آینده خبر داد و گفت: این دوره ویژه 10 نفر از استعداد‌های قرآنی استان، هفته‌ای یک بار به مدت 4 ساعت به آموزش تخصصی قرآن در بخش صوت و لحن و تجوید در محل اتحادیه مؤسسات قرآنی استان واقع در اداره تبلیغات اسلامی می‌پردازد.
انتهای پیام

captcha