برترین‌های مسابقه «نسل نو» در یزد تجلیل شدند
کد خبر: 3823872
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶

برترین‌های مسابقه «نسل نو» در یزد تجلیل شدند

گروه اجتماعی ــ مسابقه نقاشی «نسل نو» با موضوع رخدادهای چهل ساله انقلاب اسلامی با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

برترین‌های مسابقه «نسل نو» در یزد تجلیل شدندبه گزارش ایکنا از یزد، مسابقه نقاشی «نسل نو» با موضوع رخدادهای چهل ساله انقلاب اسلامی با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

حجت‌الاسلام سید‌محمد‌شریف حسینی کوهستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد در مراسم اختتامیه این همایش که 11 تیرماه در سالن اندیشه اداره آموزش و پرورش ناحیه یک برگزارشد، اظهار کرد: مسابقه نقاشی «نسل نو» در راستای انتقال دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی ویژه کودکان در رده سنی 7 تا 12 سال در سطح استان در ایام چهلمین ساللگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی آغاز شد و امروز شاهد برگزاری مراسم اختتامیه آن هستیم.

وی ادامه داد: شرکت‌کنندگان در این مسابقه با راهنمایی مربیان، دبیران و خانواده یکی از رخدادهای چهل ساله انقلاب که در طی سال‌های 1357 تا 1357 سربلندی ملت و کشور ایران را به همراه داشته است خلق و به دبیرخانه این مسابقه ارسال کردند.

حسینی کوهستانی ضمن تقدیر از حمایت‌های اداره‌کل آموزش و پرورش استان در برگزاری این مسابقه افزود: مدیران و دبیران برخی از مدارس استان همکاری ویژه‌ای را در برگزاری این برنامه با اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان داشته‌اند که در این مراسم از آن‌ها به رسم سپاس تقدیر می‌شود.

وی با بیان اینکه در مجموع بالغ بر 450 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد اضافه کرد: پس از جمع‌بندی و داوری 25 اثر به‌عنوان اثر برتر انتخاب و آز آنان تجیلیل می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در پایان بر لزوم به کارگیری از ظرفیت‌های هنر در انتقال آموزه‌های اسلامی و انقلابی تأکید کرد و گفت: بنا بر سفارشات دین مبین اسلام باید برای هر سن و گروه مطابق با لسان و فهم آنان مطالب مناسب را عرضه کرد.

یادآور می‌شود، در این مراسم از 17 نفر از مربیانی که ببشترین همکاری را داشته و 25 نفر از دانش‌آموزان که بهترین اثر را خلق کرده بودند تجلیل و جوایزی به رسم یادبود به آن‌ها اهدا شد.

انتهای پیام

captcha