خدمت‌رسانی دانشجویان پیام‌نور همدان در بخش «پیش‌خور» فامنین
کد خبر: 3824055
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۶

خدمت‌رسانی دانشجویان پیام‌نور همدان در بخش «پیش‌خور» فامنین

گروه اجتماعی ــ مسئول پایگاه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور همدان از برگزاری اردوی جهادی دانشجویان این دانشگاه در بخش پیش‌خور فامنین خبر داد و گفت: این اردو به مدت دو هفته به منظور خدمت‌رسانی در زمینه فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی با حضور مشاوران و روانشناسان برگزار می‌شود.

خدمت‌رسانی دانشجویان پیام‌نور همدان در بخش «پیش‌خور» فامنینمهدی کوثری، مسئول پایگاه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، از برگزاری اردو جهادی دانشجویان این دانشگاه در مناطق محروم خبر داد و اظهار کرد: این اردو در اوایل مرداد ماه سالجاری به مدت دو هفته در شهرستان فامنین بخش پیش‌خور برگزار خواهد شد.

کوثری گفت: هر ساله برنامه اردو جهادی تحت عنوان برنامه‌های فرهنگی و آموزشی در این دانشگاه برگزار می‌شد اما امسال علاوه بر برنامه‌های مذکور فعالیت‌های فرهنگی و عمرانی، استفاده از مشاوران و روانشناسان نیز برای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر در نظر گرفته شده است.

وی افزود: این اردو جهادی با همکاری اساتید دانشگاه و دانشجویان تمامی رشته‌ها برگزار می‌شود و دانشجویان بدون هیچ محدودیتی می‌توانند در این اردو ثبت‌نام کرده و افراد شرکت‌کننده در این دوره نیز می‌توانند به عنوان کارآموزی و کارورزی رشته خود از آن استفاده کنند.

کوثری با اشاره به اینکه در آستانه ورود به دوره انتخابات مجلس و پس از آن انتخابات ریاست جمهوری هستیم، گفت: برای آگاهی بخشیدن به اهالی روستا برای تشخیص توانایی و صلاحیت کاندیداهای انتخاباتی برای انتخاب صحیح از حضور دانشجویان رشته اقتصاد و روانشناسی استفاده می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور همدان گفت: تعداد بانوان و آقایان شرکت‌کننده در اردو جهادی نسبت به سال گذشته به علت گستردگی دامنه خدمت‌رسانی افزایش یافته است لذا در نظر داریم با همکاری جهاد سازندگی در قسمت‌های عمرانی در روستا از جمله ساخت منزل و تعمیراتی که در سال گذشته نیمه‌تمام مانده است تکمیل شود.

کوثری با اشاره به اینکه نگاه تبعیضی در دانشگاه‌ها وجود دارد، گفت: بسیج دانشجویی بدون کمکی از سوی دانشگاه و مسئولان با تمام تلاش برای خدمت‌رسانی در اردوهای جهادی همیشه حضور داشته است و تمام فعالیت‌های آن خودجوش و فی سبیل‌الله است اما خواهان حمایت از سوی دانشگاه و دید مساوی ‌بین دانشگاه‌ها از سوی مسئولین هستیم.

وی اظهار کرد: اعتبار مالی که امسال برای اردو جهادی در نظر گرفته شده است، مبلغ 8 میلیون تومان است و در نهایت افراد شرکت‌کننده در این اردو به عنوان تقدیر و تشکر از آنها به اردوی زیارتی استان مشهد اعزام می‌شوند.
انتهای پیام

captcha