حضور ۶۰۰ مددجوی همدانی در اردو‌های آموزشی ـ تربیتی
کد خبر: 3824856
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۵

حضور ۶۰۰ مددجوی همدانی در اردو‌های آموزشی ـ تربیتی

گروه اجتماعی ــ معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان همدان بیان کرد: در سه ماهه اول سال جاری، ۶۰۰ ‌مادر‌ و دختر‌ تحت حمایت این مرکز در ‌استان در اردو‌های آموزشی ــ تربیتی شرکت کردند.

حضور 600 نفر از مددجویان همدانی در اردو‌های آموزشی- تربیتیمهدی جعفری، معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان اظهار کرد: دوره‌های آموزشی، تربیتی ویژه مادران و دختران تحت حمایت در قالب اردوهای یک و دوروزه در محل اردوگاه فرهنگی تربیتی فجر همدان برگزار شد.

وی افزود: این دوره‌های آموزشی، تربیتی باهدف بصیرت افزایی، ایجاد روحیه نشاط و شادابی، تقویت خودباوری، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، آشنایی با خطرات فضای مجازی و توجه به نهاد خانواده برگزارشده است.

جعفری با اشاره به اینکه اردوهای یک و دو روزه درون‌استانی فوق مربوط به فعالیت اردویی در سه‌ماهه اول سال جاری است که طی مدت مذکور برگزار شده است، گفت: 600 نفر از مادران و دختران تحت حمایت در سطح استان در این اردوها شرکت کردند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان همدان اظهار کرد: برای این اردوها سرانه 100 هزار تومان و جمعاً به مبلغ 60 میلیون تومان هزینه شده است.
انتهای پیام

captcha