نعیم قاسم: تحریم‌ها و فشارها اراده ما را تقویت می‌کند
کد خبر: 3827129
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۴

نعیم قاسم: تحریم‌ها و فشارها اراده ما را تقویت می‌کند

گروه بین‌الملل ــ معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: تحریم‌ها و فشارهای آمریکا بر لبنان، اراده ملت این کشور را تقویت ‌می‌کند.

به گزارش ایکنا  به نقل از پایگاه خبری المنار؛ شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان، امروز یکشنبه 23 تیرماه در مراسمی در این کشور تأکید کرد: تحریم نمایندگان حزب‌الله در مجلس لبنان، چیزی جز هدف قراردادن نمایندگان یک ملت نیست و امروز علیه ما تحریم‌های اقتصادی وضع می‌کنند و این به معنای دشمنی واقعی و دشمنی سیاسی است.

وی افزود: اگر آنها نمایندگان یا مسئولان یا یک حزب یا هر چیز دیگری را در لیست تحریم‌ها و فشارها قرار دادند، این کار اراده و عزم ما را بیشتر می‌کند و ما را به این فکر می‌اندازد که چگونه در این جنگ و دشمنی با فشارهای آنها بر مقاومت و ملت، پیروز شویم.  

شیخ نعیم قاسم در ادامه گفت: امروز همه دنیا سرگرم تلاش‌های تکراری آمریکا برای تجاوز به ایران است. ایران چه عملی انجام داده که به آن حمله یا این حجم زیاد از فشارها را بر این کشور تحمیل کنند؟.

وی تأکید کرد: ایران شایستگی خود را در رهبری محور مقاومت و حمایت از ملت‌های منطقه و تأیید مقاومت ثابت کرده و توانسته است دستاوردهای بسیاری کسب کند و محور مقاومت نیز دستاوردهای زیادی در منطقه داشته است.

انتهای پیام

captcha