معاون دبیرکل حزب‌الله: دشمن در جنگ اقتصادی شکست می‌خورد
کد خبر: 3830274
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸

معاون دبیرکل حزب‌الله: دشمن در جنگ اقتصادی شکست می‌خورد

شیخ نعیم قاسم تاکید کرد: دشمن در جنگ اقتصادی هم شکست خواهد خورد، همانطور که در دیگر جنگ‌ها ناکام ماند.

به‌گزارش ايكنا به‌ نقل از ایسنا، «نعیم قاسم»، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: پیروزی که نیروهای مجاهد در جنگ ۲۰۰۶ بر ارتش دشمن و تجهیزات پیشرفته صهیونیستی به دست آوردند، قطعاً به لطف بینش و بصیرت رهبری مقاومت در این درگیری نیز بر دشمن پیروز می‌شوند.
 
وی تاکید کرد: همه هم‌پیمانان در این پیروزی شریک هستند.
 
شیخ قاسم در دیدار با هیئت روسا و نمایندگان سازمان‌های جوانان و دانشجویان لبنان، فلسطین و سوریه اظهارت مذکور را ایراد کرده و تحولات اخیر در سطح منطقه از ایران گرفته تا یمن،‌ سوریه و فلسطین و نیز آخرین مسائل مطرح شده در سطح لبنان را مورد بررسی قرار داد.
 
وی در خصوص اظهارات سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان پیرامون اقامه نماز در قدس اشغالی گفت: سنت‌های الهی نیز این امر را تأیید می‌کنند، سیر حوادث به صورت واضح نشان می‌دهد که قدرت محور مقاومت روز به روز در برابر پس‌رفت محور مقابل افزایش می‌یابد.
 
معاون دبیرکل حزب‌الله تاکید کرد: در نهایت به روزی که سید حسن نصرالله از آن سخن گفته‌است، خواهیم رسید. رهبری مقاومت برای مقابله با تحریم‌هایی که دشمن بر مقاومت و رهبری آن اعمال کرده است، طرح دفاعی اقتصادی طراحی کرده‌است. دشمن در جنگ اقتصادی هم شکست خواهد خورد، همانطور که در دیگر جنگ‌ها ناکام ماند.
 
انتهای پیام
captcha