مسابقات قرآن پایوران سپاه عاشورا برگزار می‌شود
کد خبر: 3827364
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲

مسابقات قرآن پایوران سپاه عاشورا برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مسئول قرآن، عترت و نماز نمایندگی، ولی‌فقیه در سپاه عاشورا از برگزاری سی‌وهشتمین دوره مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم کارکنان سپاه عاشورا خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات با حضور ۴۵۰ نفر در تبریز برگزار می‌شود.

سی‌وهشتمین دوره مسابقات قرآن کریم پایوران سپاه عاشورا برگزار می‌شود

علی گل‌محمدی، مسئول قرآن، عترت و نماز نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، از برگزاری سی‌وهشتمین دوره مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم کارکنان سپاه عاشورا خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات با حضور 450 نفر در تبریز برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات با حضور 250 نفر از آقایان و 200 نفر از بانوان برگزار می‌شود، اظهار کرد: بخش آقایان 29 تیرماه جاری و بخش بانوان نیز دوم مردادماه سالجاری برگزار می‌شود.

گل محمدی با بیان این‌که کارکنان رسمی و وظیفه در بخش آقایان در رشته‌های حفظ کل قرآن، 25جزء، 20جزء، 15جزء، 10جزء و پنج جزء، قرائت ترتیل و تحقیق، مفاهیم سطح یک و دو و اذان با یکدیگر رقابت می‌کنند، افزود: در بخش بانوان نیز کارکنان در رشته حفظ سه جزء به رقابت می‌پردازند.

مسئول قرآن، عترت و نماز نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا، افزایش رشد معنوی کارکنان سپاه که تنها عامل متمایز کننده نیروهای مسلح ایران با دنیاست، از اهداف برگزاری این مسابقات اعلام کرد.

انتهای پیام

captcha