3 گروه تواشیح یزدی به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قرآن راه یافتند
کد خبر: 3827413
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰

3 گروه تواشیح یزدی به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قرآن راه یافتند

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ 3 گروه همسرایی و همخوانی قرآن کریم از یزد به مرحله نیمه نهایی چهل‌ودومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم راه یافتند.

راه‌یابی 3 گروه هم‌سرایی و هم‌خوانی یزدی به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قرآنبه گزارش ایکنا از یزد، نتایج مرحله مقدماتی مسابقات همسرایی و همخوانی قرآن در بخش آقایان اعلام شد که بر اساس آن از بین 12 گروه، 3 گروه یزدی موفق به حضور در مرحله بعدی چهل‌ودومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم شده‌اند.

در این دوره، سی گروه از سراسر کشور حضور داشتند و سرپرستی هیئت داوران برعهده غلامرضا شاه‌میوه بود. از اعضای هیئت داوران می‌توان به افرادی همچون احمد زرنگار، مصطفی زرنگار، حسن مختاری، علی‌اکبر کاظمی، مینوتن، محمدرضا پورزرگری، رضا شرفی، محمد جباری و ... اشاره کرد.

بر این اساس با توجه به ارزیابی صورت گرفته از سوی اساتید داور از بین آثار ضبط شده، گروه‌های ذیل به مرحله نیمه‌نهایی این دوره از مسابقات راه پیدا کردند که اسامی آن به ترتیب حروف الفبا به این شرح است.

آل یاسین خوزستان
اسراء مازندران
العباد خوزستان
بشری آذربایجان شرقی
بصائر یزد
تسنیم البرز
ثامن الحجج(ع) یزد
حبل المتین زنجان
شمس تهران
شهید دانش یزد
فاطر مازندران
نور اهل بیت تهران

مرحله نیمه‌نهایی این رشته به صورت حضوری در بخش آقایان ۱۰ و ۱۱ مردادماه سال جاری به میزبانی شهر مقدس قم برگزار می‌شود، همچنین گروه‌های راه‌یافته، در مرحله نیمه نهایی باید فقط یک اثر هم‌سرایی شش‌دقیقه‌ای(اجرا شده در مرحله مقدماتی) را اجرا کنند.

انتهای پیام

captcha