حزب‌الله: تخریب منازل فلسطینیان در قدس جنایت جنگی است
کد خبر: 3829299
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴

حزب‌الله: تخریب منازل فلسطینیان در قدس جنایت جنگی است

گروه بین‌الملل ــ حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای، تخریب منازل فلسطینیان را در قدس شرقی با بولدوزرهای اسرائیلی محکوم کرد و این اقدام را جنایت جنگی خواند.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری المنار؛ در بیانیه حزب‌الله لبنان آمده: «عادی‌سازی روابط برخی کشورهای حوزه خلیج فارس را با رژیم صهیونیستی علیه مسئله فلسطین و قدس شریف محکوم می‌کنیم، چراکه این اقدام پوشش سیاسی و رسانه‌ای برای جنایات علیه ساکنان قدس را فراهم می‌کند».
 
در این بیانیه آمده: «عملیات تخریب منازل فلسطینی‌ها در قدس، جنایتی جنگی است و این اقدام با هدف کوچ اجباری فلسطینی‌ها از خانه و کاشانه و تقویت توسعه شهرک‌های صهیونیست‌نشین صورت می‌گیرد».
 
حزب‌الله در این بیانیه از سازمان‌های بین‌المللی و بشردوستانه خواست که در کنار مردم مظلوم فلسطین بایستند و همچنین، از ملت‌های عربی و اسلامی تقاضا کرد که به وظیفه خودر در قبال مسئله فلسطین عمل کنند.
 
یادآور می‌شود اشغالگران صهیونیست از صبح دیروز، 31 تیرماه، عملیات تخریب ۱۰۰ واحد مسکونی فلسطینیان را در محله «وادی حمص» واقع در شهرک «صور باهر» قدس اشغالی آغاز کردند و به گفته ولید عساف، رئیس هیئت مقابله با دیوار نژادپرستانه و شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی، این عملیات تخریب در قدس اشغالی بی‌سابقه بوده و گسترده‌ترین علمیات از سال ۱۹۶۷ تا به امروز است.

انتهای پیام
captcha