خیران اهتمام بیشتری برای تكمیل پروژه‌های نیمه تمام عرصه سلامت كنند
کد خبر: 3829927
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸

خیران اهتمام بیشتری برای تكمیل پروژه‌های نیمه تمام عرصه سلامت كنند

گروه اجتماعی ـ نائب رئیس هیات امنای مجمع خیرین تامین سلامت فارس خواستار كمك بیشتر خیرین استان به اتمام پروژه‌های نیمه تمام عرصه سلامت شد.

به گزارش ایكنا از فارس، محمدهادی ایمانیه، نائب رئیس هیات امنای مجمع خیرین تامین سلامت فارس امروز، 3 مردادماه در هفدهمین اجلاس سالانه خیرین سلامت فارس گفت:‌ از خیران درخواست می‌شود كه كمك بیشتری برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام در عرصه سلامت در استان كنند.
وی با اشاره به تاریخچه تشكیل مجمع خیرین تأمین سلامت در فارس بیان كرد: پس از تشكیل مجمع خیرین مدرسه‌ساز، مجمع خیرین تامین سلامت فارس تشكیل و پس از آن امروز همه استان‌ها از این مجمع برخوردار شده‌اند.
ایمانیه، ارزش ریالی كمك خیرین فارسی را بیش از هزار میلیارد تومان اعلام كرد و افزود: پس از تشكیل مجمع خیرین مدرسه‌ساز و خیرین تامین سلامت، مجمع خیرین شهرساز، نخبه‌پرور، خانه خیرین و مجمع خیرین مسكن‌ساز تشكیل شد و اخیرا مجمع خیرین كارآفرینی و اشتغال نیز در حال تاسیس است.
نائب رئیس هیات امنای مجمع خیرین تامین سلامت فارس ادامه داد: ذیل این مجامع خیرین فعال در فارس، شورای عالی از مجامع خیرین فارس تشكیل شد و تاكنون هفت مجمع عضو این شورا شده‌اند.
ایمانیه یادآور شد: این شورا با هدف ارائه پیشنهادات واحد در اختصاص زمین، پرداختن به مواردی كه مورد غفلت واقع شدند، جلوگیری از هم‌پوشانی و موازی كاری‌ها با نظام جامع ثبت خیریه‌ها و ...در حال ثبت شدن است.
وی همچنین به درمان در منزل توسط موسسه طب متعالی برای درمان در منزل هم اشاره كرد و گفت: تعداد كثیری از بیماران كه دوران حادی را گذرانده و به لحاظ اقتصادی توان ادامه دریافت خدمات درمانی در بیمارستان را ندارند توسط این موسسه حمایت می‌شوند.
نائب رئیس هیات امنای مجمع خیرین تامین سلامت فارس یادآور شد: در حال حاضر دفتر طب متعالی در شهرهای شیراز، لار، مرودشت و آباده تشكیل شده و در سایر شهرهای فارس این مهم در دستور كار قرار گرفته است.
ایمانیه همچنین خواستار افزایش اعتبار صندوق مهر امام رضا(ع)، با همکاری خیرین استان و با هدف كمك به هزینه‌های درمانی بیماران نیازمند شد.
انتهای پیام

captcha