المپیاد قرآنی «عروج» برگزار شد + عکس
کد خبر: 3830228
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵

المپیاد قرآنی «عروج» برگزار شد + عکس

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌‌نهاد ــ المپیاد قرآنی «عروج» صبح روز گذشته، چهارم مردادماه در محل دانشگاه علم و صنعت تهران برگزار شد.

المپیاد قرآنی «عروج» برگزار شد + عکسبه گزارش ایکنا؛ المپیاد قرآنی «عروج» روز گذشته، چهارم مردادماه با حضور ۴۰۰ نفر از قرآن‌آموزان مؤسسه جامعة‌القرآن الکریم و اهل‌البیت(ع) در محل دانشگاه علم و صنعت تهران برگزار شد.

در این آزمون قرآنی که از ساعت ۱۰ تا ۱۲ ادامه داشت، متسابقان در گروه‌های سنی مختلف ازجمله خردسالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسال در دو بخش آقایان و بانوان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

همچنین، حافظان ۲۵ جزء قرآن از طرح تخصصی حفظ یک‌ساله(97 – 98) با عنوان «المپیاد راسخون» در آزمون کتبی مفاهیم و حفظ کتبی با یکدیگر به رقابت پرداختند و آزمون شفاهی این بخش نیز طی روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه در شعب تخصصی مؤسسه برگزار شد.

آزمون کتبی حفظ و مفاهیم اجزاء ۳ و ۱۲ نیز در گروه سنی نوجوانان و بزرگسالان نیز همراه با این المپیاد در دانشگاه علم و صنعت حضور داشتند، برگزار شد.

یادآور می‌شود، این المپیاد به صورت همزمان در شعب تخصصی مؤسسه جامعة‌القرآن الکریم و اهل‌البیت(ع) در استان‌های مختلف برگزار شد. پاسخ آزمون نیز به زودی در پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه به نشانی www.jqk.ir اعلام می‌شود.


انتهای پیام

captcha