انتشار فراخوان بیست‌و‌هشتمین اجلاس نماز
کد خبر: 3831151
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳

انتشار فراخوان بیست‌و‌هشتمین اجلاس نماز

گروه فرهنگی ــ فراخوان بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز با عنوان «نماز و مدرسه» منتشر شد.

انتشار فراخوان بیست‌و‌هشتمین اجلاس نمازبه گزارش ایکنا از همدان، فراخوان بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز با عنوان «نماز و مدرسه» در موضوعات شیوه‌های دعوت دانش‌آموزان به نماز، نقش مدیران و معلمان در دعوت به نماز، نقش اولیا در رونق نماز مدارس، راهکارهای حضور فعال روحانیان در نماز مدارس، چگونگی پیوند مدرسه با مسجد، راهکارهای رونق نماز مدارس و چگونگی نقش دانش‌آموزان در رونق نماز مدارس منتشر شد.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب‌ ایده‌ها و تجربیات، کتاب و مقاله، شعر، رمان، قصه، خاطره و سرود، فیلم‌نامه، نمایش‌نامه، فیلم کوتاه، مستند و پویانمایی، موشن‌گرافی و طرح‌های گرافیگی همچون عکس، خط، پوستر، اینفوگرافی و تابلو و مقاله ارائه کنند.

شرایط شرکت و پذیرش آثار

ثبت‌نام و ارسال آثار از ۱۵ تیر‌ماه ۱۳۹۸ از طریق پایگاه اینترنتی www.namaz.ir آغاز شده است، آخرین مهلت ارسال آثار نیز 20 آبان‌ماه سال جاری است.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق نشانی‌های اینترنتی www.namaz.ir‌؛ https://sapp.ir/ejlas28‌؛ https://bale.com/ejlas28 88995883-02188995878 و سامانه پیامکی 30008628 با دبیرخانه اجلاس تماس بگیرند، در پایان به ۱۲۸ برگزیده هدایای ارزنده مادی و معنوی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام

captcha