یادواره شهیدان بابایی و لشگری برگزار می‌شود
کد خبر: 3832415
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶

یادواره شهیدان بابایی و لشگری برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ــ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از برگزاری یادواره شهیدان سرلشگر خلبان عباس بابایی و حسین لشگری، ۱۷ مرداد ماه خبر داد.

یادواره شهیدان بابایی و لشگری برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین اظهار کرد: یادواره شهیدان سرلشگر خلبان عباس بابایی و حسین لشگری، پنج‌شنبه، 17 مرداد ماه ساعت 17:30 تا 19 در حسینیه امامزاده‌حسین(ع) برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم به منظور تبیین رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهیدان بابایی و لشگری و نقش آن‌ها در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برپا خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین عنوان کرد: مراسم فوق با حضور مسئولان، مردم شهیدپرور به‌ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر و نیروهای مسلح و هوایی برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به ویژگی‌های رفتاری شهیدان بابایی و لشگری بیان کرد: باید این ویژگی‌ها به‌خوبی برای آحاد جامعه به‌ویژه جوانان تبیین و بازگو شود تا از سیره و منش آن‌ها الگو بگیرند.

وی افزود: اگر قشرهای مختلف مردم از صفات اخلاقی شهیدان یادشده الگوبرداری کنند، قطعاً گره‌گشای بسیاری از مشکلات آن‌ها خواهد بود، به همین دلیل می‌طلبد که مسئولان بیشتر در معرفی سیرهٔ این شهدا تلاش کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در پایان یادآور شد: البته تاکنون در معرفی ابعاد زندگی شهیدان بابایی و لشگری اقداماتی انجام‌شده ولی کافی نیست و در این راستا باید با تولید آثار فاخر هنری و فرهنگی گام‌های جدی‌تر برداریم.

انتهای پیام

captcha