جدیدترین شماره ماهنامه «احسان ماندگار» منتشر شد
کد خبر: 3832742
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹

جدیدترین شماره ماهنامه «احسان ماندگار» منتشر شد

کانون خبرنگاران نبأ ــ جدیدترین شماره ماهنامه «احسان ماندگار» به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر با طراحی امیرحسین مداح، خبرنگار و عکاس افتخاری خبرگزاری ایکنا، منتشر شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ ماهنامه اجتماعی و فرهنگی «احسان ماندگار» به‌ صاحب امتیازی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر و مدیرمسئولی مدیرکل اوقاف و به سردبیری روابط عمومی این اداره‌کل به مدت دو سال و پنج ماه است که در حوزه اطلاع‌رسانی رویدادهای فعالیت‌های قرآنی و معرفی فضای فرهنگی آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه و وقف‌های جدید خیرین نیک‌اندیش، قریب به 17 شماره چاپ و منتشر شده است.
جدیدترین شماره این نشریه شامل اخبار افتتاحیه و اختتامیه مرحله استانی چهل‌ودومین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف بوشهر، انعکاس خبری مسابقات سراسری در خبرگزاری‌ها و نشریات استانی، جلسه هم‌اندیشی و آسیب‌شناسی مسابقات، معرفی اسامی برگزیدگان قرآنی، اخبار حوزه قرآنی به قلم حامد فکوری، خبرنگار افتخاری ایکنا، رهنمودهای قرآنی امام خمینی(ره) و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله العالی)، دیدگاه قرآنی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امورخیریه کشور، تصاویر فعالیت قرآنی اداره امور قرآنی و... است که با هنرمندی امیرحسین مداح، خبرنگار و عکاس افتخاری خبرگزاری ایکنا در هشت صفحه، طراحی و منتشر شده است.
‌امیرحسین مؤمنی
انتهای پیام
captcha