بازدید مدیر شبکه قرآن از مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 3833387
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵

بازدید مدیر شبکه قرآن از مسابقات سراسری قرآن

گروه مسابقات ــ مدیر شبکه قرآن و معارف سیما صبح امروز به سالن محل برگزاری مسابقات سراسری قرآن در شهر قم رفت و از نزدیک در جریان شیوه برگزاری این مسابقات قرار گرفت.

به گزارش ایکنا؛ جواد شیخ‌اکبری، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما صبح امروز 16 مردادماه از محل برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در امام‌زاده شاه سیدعلی(ع) در استان قم بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند برگزاری این مسابقات قرار گرفت.

ارسال شود /////// بازدید مدیر شبکه قرآن از مسابقات سراسری قرآنمدیر شبکه قرآن در این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از عوامل برگزاری این دوره از مسابقات گفت: مسابقات سراسری قرآن‌ کریم برای شبکه قرآن و معارف سیما جایگاه ویژه‌ای دارد و در صدد هستیم تا بهترین زمان ممکن را برای پخش این دوره از مسابقات اختصاص دهیم تا مخاطب بیشتری از تلاوت‌ها و ارائه محفوظات و تواشیح‌های برترین‌های ایران، بهره ببرند.
شیخ اکبری ادامه داد: ما در تلاش هستیم تا تیزر رسمی مسابقات را در اختیار سایر شبکه ها قرار دهیم تا مخاطبان بیشتری بیننده برنامه تلویزیونی ایستگاه چهل و دوم باشد.
در ادامه این‌ بازدید، حجت‌الاسلام والمسلمین علی مقنی، رئیس بنیاد مسابقات قرآن‌کریم جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه یکی از اهداف ما از برگزاری مسابقات به شیوه جدید، بیشتر دیده شدن قاریان و حافظان است، گفت: مسابقات سراسری قرآن سال‌های قبل به شکلی بسیار متراکم برگزار می‌شد و خروجی مناسبی نداشت.
وی ادامه داد: ما انتظار داریم که این رویداد خوب پوشش داده شود. وقتی این رویداد را ترویج ندهیم، چه چیزی را ترویج دهیم؟ ما آمادگی کامل داریم تا از تیم‌های خبری و مستندساز شبکه قرآن پذیرایی کنیم.

ارسال شود /////// بازدید مدیر شبکه قرآن از مسابقات سراسری قرآن
یادآور می‌شود، مرحله مقدماتی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم طی روزهای آینده و در قالب برنامه تلویزیونی ایستگاه چهل و دوم از شبکه قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد. این دوره از مسابقات از سوی «خانواده عقیق» که متشکل از حافظان قرآنی هستند، کارگردانی و تولید می‌شود.

انتهای پیام

captcha