تجلیل از ظریف در نمایشگاه هنرمندان اکو
کد خبر: 3833618
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵

تجلیل از ظریف در نمایشگاه هنرمندان اکو

گروه هنر ــ نمایشگاه هنرمندان تذهیب اکو همزمان با 17 مرداد روز خبرنگار از محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه و اقدام های دیپلماسی وی تجلیل کرد.

به گزارش ایکنا، «پیروز پی»، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی هنری تذهیب در این نمایشگاه از همراهی همیشگی رئیس مؤسسه فرهنگی اکو با هنرمندان کشور قدردانی کرد.

این مراسم با حضور محمدمهدی مظاهری رئیس مؤسسه فرهنگی اکو، شهرام ناظری، جمعی از اساتید برجسته تذهیب و دیگر هنرمندان ‌و تعدادی از دیپلمات‌ها  طی مراسمی در محل این نهاد بین‌المللی برگزار شد.

«علی اقبالی» رئیس انجمن دوستی ایران و البانی نیز در این مراسم با اشاره به موضوع تحریم  ظریف وزیر امور خارجه کشورمان حمایت رییس اکو وهمه میهمانان حاضر در جلسه را از ایشان اعلام  کرد و افزود: یکی از مؤلفه هایی که ایران می تواند بدان واسطه خود را در جهان معرفی کند، ایران فرهنگی است.

 ناظری استاد برجسته آواز کشور نیز طی سخنانی در این مراسم از همراهی همیشگی  رئیس مؤسسه فرهنگی اکو با هنرمندان کشور قدردانی کرد.

در بخش پایانی مراسم استاد مرادزاده با همراهی تنبور کامران همت پور و دف ماهور خسروی به اجرای برنامه سماع پرداخت که با استقبال حضار روبه رو شد.

انتهای پیام

captcha