تروریست‌ها به جنوب «ادلب» نیرو اعزام می‌کنند
کد خبر: 3834120
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴

تروریست‌ها به جنوب «ادلب» نیرو اعزام می‌کنند

گروه بین‌الملل ــ وزارت دفاع روسیه با اشاره به انتقال افراد و تجهیزات نظامی به مناطق جنوبی ادلب سوریه، از تلاش تروریست‌ها برای تقویت مواضع خود علیه ارتش این کشور خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری «صدای افغان»؛ وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: گروه‌های تروریستی به تقویت مواضع خود در جنوب منطقه ادلب پرداخته و حضور خود در این منطقه را افزایش داده‌اند.

آلکسی باکین، رئیس مرکز آشتی روسیه در سوریه، صبح امروز، 20 مرداد، با اشاره به انتقال 470 عنصر مسلح و مقادیر زیادی تجهیزات نظامی به جنوب منطقه ادلب، گفت: آن‌ها در حال افزایش حضور خود برای مقابله با ارتش سوریه هستند.

باکین تصریح کرد: انتقال 120 عضو گروه تروریستی تحریرالشام (جبهه النصره سابق)، سه خودروی زرهی و چهار دستگاه پیکاپ مجهز به مسلسل سنگین را در منطقه حیش ثبت کرده‌ایم.

وی همچنین افزود: گروه تروریستی «اجناد القوقاز» 200 عنصر مسلح، پنج خودروی زرهی، 10 دستگاه پیکاپ مجهز به مسلسل سنگین و دو خودروی بمب‌گذاری ‌شده به خط مقدم درگیری‌ها در ادلب اعزام کرده است.

یادآور می‌شود، این تلاش تروریست‌ها برای تقویت مواضع خود در منطقه ادلب در حالی است که ارتش و نیروهای مردمی سوریه از چندی پیش عملیاتی را برای پاکسازی گروه‌های تروریستی از این منطقه آغاز کرده‌اند.

ارتش سوریه طی شب گذشته، 19 مرداد نیز در ادامه پیشروی‌های خود در محورهای ریف شمالی حماه و جنوب ادلب موفق شد پس از درگیری‌های شدید، فرمانداری مغرالحمام در ریف جنوبی ادلب و شهرک الهبیط در همجواری آن (واقع در غرب خان شیخون) را آزاد کند.

انتهای پیام

captcha