دعای عرفه در مراکز اسلامی اروپا زمزمه می‌شود
کد خبر: 3834154
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲

دعای عرفه در مراکز اسلامی اروپا زمزمه می‌شود

گروه بین‌الملل ـ مراسم قرائت دعای عرفه امروز، 20 مردادماه، با حضور مسلمانان در مراکز اسلامی کشورهای اروپایی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ مراکز اسلامی اروپا با فراخوان‌هایی در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی از عموم مسلمانان برای شرکت در مراسم قرائت دعای عرفه دعوت کرده‌اند.

برلین

این مراسم امروز ساعت 18 به وقت محلی در مرکز اسلامی امام علی(ع) برلین برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان در آن دعای عرفه را همنوا با زائران بیت‌الله الحرام زمزمه می‌کنند.

 هامبورگ

مرکز اسلامی هامبورگ نیز ساعت 19 به وقت محلی میزبان میهمانان روز عرفه است و عزاداری شهادت حضرت مسلم(ع) با مداحی حاج سی محمد قاضوی و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین محمدهادی مفتح، رئیس مرکز اسلامی هامبورگ، از برنامه‌های این مراسم اعلام شده است.

استکهلم

مرکز اسلامی امام علی(ع) استکهلم، پایتخت سوئد نیز امروز ساعت 16 به وقت محلی مراسم قرائت دعای عرفه را در مصلای این مرکز برگزار می‌کند و برنامه‌ها شامل قرائت قرآن كريم، دعای عرفه، زيارت امام حسين(ع) همراه با ذكر مصيبت شهادت حضرت مسلم(ع) و سخنرانی خواهد بود.

لندن

همچنین دعای عرفه در مرکز اسلامی انگلیس در لندن امروز پس از اقامه نماز ظهر و عصر قرائت می‌شود و از علاقه‌مندان برای شرکت در آن دعوت شده است.

سوئیس

مراسم قرائت دعای عرفه در مرکز اسلامی و فرهنگی اهل بیت(ع) سوئیس نیز امروز از ساعت 13:30 دقیقه به وقت محلی برگزار می‌شود و این مراسم با عزاداری شهادت حضرت مسلم(ع) همراه است.

بنا بر این گزارش؛ مراکز اسلامی ذکرشده فردا، 21 مرداد همزمان با عید قربان، مراسم اقامه نماز این عید را برگزار می‌کنند و از مسلمانان برای شرکت در این مراسم دعوت شده است.

انتهای پیام

captcha