نتانیاهو: ایران در هیچ جا مصون نخواهد بود
کد خبر: 3836845
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴

نتانیاهو: ایران در هیچ جا مصون نخواهد بود

نخست وزیر رژِیم صهیونیستی در واکنش به حملات اخیری که علیه پایگاههای حشد شعبی در عراق به اسرائیل نسبت داده شده، گفت: در هیچ جا به ایران مصونیت نمی دهم. ب

به گزارش ایکنا به نقل از شفقنا؛ نتانیاهو که در مصاحبه با کانال ۹ تلویزیون روسیه مصاحبه می کرد، گفت: در هیچ کجا به ایران مصونیت نمی دهم. ایران نیرویی است که پرچم نابودی اسرائیل بالا برده است.

وی افزود: ما در بخش های زیادی علیه کشوری فعالیت می کنیم که کمر به نابودی ما بسته است. به نیروهای امنیتی برای انجام هرکاری که مانع توطئه های ایران شود، آزادی عمل داده ام.

پیش از این خبرنگار المیادین روز پنجشنبه از هدف قرادن یک پهپاد جاسوسی بر فراز یکی از پایگاههای نیروهای بسیج مردمی عراق در کمربند امنیتی بغداد خبر داده بود.

کریم علیوی عضو کمیسیون امنیت و دفاع در پارلمان عراق نیز به المیادین گفته بود که چهارشنبه گذشته مشخص شد که بسیاری از تجاوزاتی که به اهداف نیروهای بسیج مردمی در عراق صورت گرفت، کار اسرائیل بوده است.

او با اشاره به اینکه حمله به پایگاه آمرلی و صقر بخشی از این حملات بود، تاکید کرد که مدارک نشان می دهد که رژیم صهیونیستی در این حملات دست داشته است.

انتهای پیام

captcha