جزئیات سقوط دو هواپیمای بدون سرنشین اسرائیل در بیروت
کد خبر: 3837213
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۷

جزئیات سقوط دو هواپیمای بدون سرنشین اسرائیل در بیروت

گروه بین‌الملل ــ یک مسئول حزب‌الله لبنان از سقوط دو فروند هواپیمای بدون سرنشین جاسوسی رژیم صهیونیستی در جنوب بیروت خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری «رویترز العربیة»؛ یک مقام حزب‌الله لبنان در گفت‌و‌گو با رویترز از انفجار دو فروند هواپیمای بدون سرنشین اسرائیل در «ضاحیه جنوبی» بیروت خبر داد.
 
این مسئول حزب‌الله اعلام کرد که دومین هواپیمای بدون سرنشین در یکی از محله‌های جنوبی بیروت و در نزدیکی مرکز رسانه‌ای حزب‌الله فرود آمد که سبب خسارت‌های مادی شد.
 
این در حالی است که منابع محلی لبنان نیز بامداد یکشنبه از شنیده شدن صدای انفجار قوی در حومه جنوبی شهر «بیروت» خبر دادند و خبرنگار شبکه «الجزیره» از محل حادثه گزارش داد که در یکی از خیابان‌های بخش جنوبی بیروت شیء ناشناسی در حال سوختن است و شعله‌ها از آن زبانه می‌کشد.

شاهدان محلی به خبرنگار الجزیره گفتند که گویا شیء مذکور یک فروند هواپیمای بدون سرنشین بوده که بعد از منفجر شدن در آسمان، سقوط کرد.
 
بنابر این گزارش؛ پهپاد اول بدون آسیب جدی در جنوب پایتخت لبنان افتاد، اما پهپاد دوم بعد از برخورد به منطقه مسکونی در ناحیه «ضاحیه جنوبی» بیروت منفجر شد و خساراتی را نیز به بار آورد.
 
رژیم صهیونیستی به حزب‌الله به چشم بزرگترین تهدید مرزی خود نگاه می‌کند، حال آنکه لبنان بارها به دلیل نقض مکرر حریم هوایی‌ خود از سوی جنگنده‌های اسرائیلی به سازمان ملل شکایت کرده است. این در حالی است که بامداد یکشنبه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به اهدافی در فرودگاه نظامی «المزه» و روستای «عقربا» در جنوب دمشق حمله کردند و پدافند هوایی ارتش سوریه نیز به مقابله با آنها پرداخت.

انتهای پیام
captcha