۷ شهریور؛ زمان اولین بازگشت حجاج به همدان
کد خبر: 3837396
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴

۷ شهریور؛ زمان اولین بازگشت حجاج به همدان

گروه اجتماعی ــ جانشین مدیر سازمان حج و زیارت همدان از بازگشت حجاج این استان و کردستان از فرودگاه بین‌المللی همدان خبر داد و گفت: ۴ هزار و ۷۶۰ حاجی، طی ۱۹ پرواز به کشور بازخواهند گشت.

7 شهریور؛ اولین بازگشت حجاج به فرودگاه همدانحسین کریم‌پور، جانشین مدیر سازمان حج و زیارت استان همدان، در گفت‌وگو با ایکنا، بیان کرد: اولین گروه حجاج از مدینه منوره 7 شهریورماه ساعت 8 صبح به فرودگاه بین‌المللی استان همدان بازمی‌گردند.

وی با بیان اینکه عملیات انتقال حجاج استان‌های همدان و کردستان، از فرودگاه بین‌المللی همدان انجام می‌شود، یادآور شد: پروازهای بازگشت 4 هزار و 760 نفر از حجاج استان همدان و کردستان در قالب 19 کاروان تا 13 شهریورماه ادامه خواهد داشت.

جانشین مدیر سازمان حج و زیارت همدان با اشاره به اینکه حجاج به مدت یک ماه در این سفر زیارتی حضور داشته‌اند، بیان کرد: حجاج اعزام‌شده به مدت یک هفته در مدینه منوره و حدود سه هفته در مکه مکرمه اقامت داشته‌اند.

وی گفت: از 4 هزار و 760 نفر حجاج اعزام‌شده، 2 هزار و 900 نفر از زائران استان همدان و 1800 نفر از زائران استان کردستان هستند. 160 نفر از نهاوند، 160 نفر از تویسرکان، 250 نفر از کبودرآهنگ و 450 نفر از ملایر حجاج امسال در زیارت خانه خدا بوده‌اند.

انتهای پیام

 

 

captcha