دهمین کرسی تلاوت مسجد امام حسین(ع) اسلامشهر برگزار شد + فیلم و عکس
کد خبر: 3837525
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱

دهمین کرسی تلاوت مسجد امام حسین(ع) اسلامشهر برگزار شد + فیلم و عکس

گروه جلسات و محافل ــ دهمین کرسی تلاوت قرآن کریم شامگاه سوم شهریورماه در مسجد امام حسین(ع) شهرستان اسلامشهر برگزار شد.

به گزارش ایکنا؛ محفل قرآنی شهرستان اسلامشهر که به همت معاونت فرهنگی دادگستری استان تهران و شورای توسعه فرهنگ قرآنی این شهرستان راه‌اندازی شده، به صورت هفتگی در محل مسجد امام حسین(ع) این شهرستان برگزار می‌شود. این محفل قرآنی هر هفته به نام یکی از شهدای انقلاب اسلامی برپا می‌شود که این هفته نیز به یاد شهید میکائیل حسن‌نژاد برگزار شد.

در این محفل قرآنی که با حضور مسئولان شهرستان اسلامشهر اعم از مسئول بنیاد شهید و امور ایثارگران، قائم‌مقام شورای فرهنگی، رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان و ... برگزار شد، محمد کاظمی، قاری ممتاز قرآن کریم به تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید پرداخت که با استقبال فراوان حضار روبرو شد. در ادامه نیز محسن نصیری، یکی از قاریان نوجوان شهرستان اسلامشهر آیاتی از قرآن کریم را تلاوت کرد.

در ادامه برگزاری این محفل قرآنی نیز برنامه‌هایی همچون قرائت زندگینامه و وصیتنامه شهید، تجلیل از همسر و فرزند شهید حسن‌نژاد با حضور مسئولان شهرستان اسلامشهر برگزار شد.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای حضور در این محفل قرآنی که حمید رحیمی، قاری و مسئول دارالقرآن دادگستری غرب استان تهران، مسئولیت آن را برعهده دارد، می‌توانند به مسجد امام حسین(ع) شهرستان اسلامشهر واقع در خیابان امام سجاد(ع) (زرافشان)، کوچه ۵۴ مراجعه کنند.


انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Mohammadamin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۲۱:۴۷
0
0
سلام مراسم عزاداری امسال یک کمی بی روح وکسل کنند بود ولی شور کافی وشوق درمراسم نبود
captcha