آغاز به کار جلسه آموزش قرآن «محمد کاظمی» در بهارستان
کد خبر: 3992997
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷

آغاز به کار جلسه آموزش قرآن «محمد کاظمی» در بهارستان

جلسه هفتگی آموزش قرآن کریم ولیعصر(عج) از امروز سوم شهریورماه با تدریس محمد کاظمی در شهرستان بهارستان آغاز به کار می‌کند.

به گزارش ایکنا، جلسه هفتگی آموزش قرآن ولیعصر(عج) از شامگاه امروز سوم شهریورماه با تدریس محمد کاظمی، قاری ممتاز کشورمان در شهرستان بهارستان آغاز به کار می‌کند تا از این پس علاقه‌مندان به قرآن کریم در این منطقه روزهای چهارشنبه هر هفته شاهد برگزاری این جلسه آموزشی باشند.

در این جلسه که به صورت حضوری برگزار می‌شود، صوت و لحن قرآن کریم به قرآن‌آموزان آموزش داده می‌شود. محل برگزاری این جلسه نیز مسجد خاتم الانبیاء، شهرک الهیه در شهرستان بهارستان و ساعت برگزاری آن نیز 21 تا 23 خواهد بود.

محمد کاظمی علاوه بر جلسه شهرستان بهارستان در شهرستان‌های اسلامشهر و رباط کریم نیز به آموزش صوت و لحن و تجوید قرآن کریم می‌‌پردازد. جلسه شهرستان اسلامشهر این قاری در مسجد قمر بنی‌هاشم شهرک توحید این شهرستان و در روزهای دوشنبه برگزار می‌شود. همچنین جلسه شهرستان رباط کریم نیز به همت مؤسسه بینات و در روزهای دوشنبه برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، محمد کاظمی متولد سال ۵۶ است، او در دهه 80 در رشته قرائت مسابقات حضور می‌یافت، بعد از اینکه موفق به حفظ کل قرآن کریم شد از سال ۹۱ تغییر مسیر داد و در رشته حفظ کل قرآن کریم نیز وارد مسابقات شد.

مهم‌ترین رتبه‌ای که این چهره در مسابقات قرآن به دست آورده است رتبه دوم مسابقات قرآن استان تهران در سال‌های گذشته بوده است. او البته در آزمون حفظ قرآن وزارت ارشاد نیز حضور یافته و معادل کارشناسی علوم قرآنی را دریافت کرده است. کاظمی از سال ۶۴ و از جلسات «سیدمحسن موسوی‌بلده»، «علی‌اکبر حنیفی» و «شاه‌بداغی» کار قرآنی خود را آغاز کرده است. یکی از زیباترین تلاوت‌های این قاری ممتاز مربوط به جشنواره تلاوت‌های مجلسی در سال 1397 بوده که توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

انتهای پیام
captcha