آغاز جشن عاطفه‌ها از 7 شهریور
کد خبر: 3837594
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱

آغاز جشن عاطفه‌ها از 7 شهریور

گروه جامعه ــ معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با اعلام جزئیات برگزاری جشن عاطفه‌ها در سال جاری گفت: امسال جشن عاطفه‌ها در دو مرحله طی روزهای هفتم و هشتم شهریورماه و همچنین ۱۰ مهرماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

آغاز جشن عاطفه‌ها از ششم شهریور/ مرحله دوم 10 مهر برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد؛ علیرضا عسگریان، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد، تأمین مایحتاج مورد نیاز برای آغاز سال تحصیلی دانش‌آموزان محروم را مهم‌ترین هدف برگزاری جشن عاطفه‌ها اعلام کرد و گفت: امسال جشن عاطفه‌ها در روز پنجشنبه، هفتم شهریورماه در پایگاه‌های اصلی کمیته امداد در سراسر کشور آغاز می‌شود و این پایگاه‌ها آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای دانش‌آموزان نیازمند هستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اضافه کرد: همچنین در روز جمعه هشتم شهریورماه پایگاه‌های مستقر در مصلی‌های نماز جمعه اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردم نیکوکار خواهند کرد.

وی با تأکید بر اینکه مرحله دوم برگزاری جشن عاطفه‌ها در روز چهارشنبه 10 مهرماه، در مدارس سراسر کشور اجرا می‌شود، گفت: امسال برنامه‌های ویژه جشن عاطفه‌ها با شعار «با رنگ مهر، رویایی را بسازیم» در سراسر کشور برگزار می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد یادآور شد: علاوه بر برپایی پایگاه‌های کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و محل‌های پیش‌بینی شده در مصلی‌های نماز جمعه، مردم نیکوکار می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد (#۱*۸۸۷۷*) و یا مراجعه به پایگاه اینترنتی کمیته امداد به نشانی emdad.ir کمک‌های خود را به صورت الکترونیکی برای جشن عاطفه‌ها اختصاص دهند.

عسگریان تأکید کرد: پس از جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم نیکوکار، بسته‌هایی شامل اقلام تحصیلی دانش‌آموزان به ارزش چهار میلیون ریال تهیه و میان دانش‌آموزان محروم و تحت حمایت توزیع می‌شود.

جزئیات جشن عاطفه‌ها در تهران

حمیدرضا شیران، مدیرکل کمیته امداد استان تهران نیز با بیان اینکه طبق سال‌های گذشته جشن عاطفه‌ها امسال نیز در دو مرحله برگزار می‌شود، گفت: مرحله اول این جشن روز پنج شنبه هفتم شهریورماه، در پایگاه‌های اصلی کمیته امداد در سطح شهر و جمعه هشتم شهریور در مصلی‌های نماز جمعه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مرحله دوم جشن عاطفه‌ها چهارشنبه 10 مهرماه، در مدارس و با حضور دانش‌آموزان، اولیا و مربیان آن‌ها برگزار می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران با اشاره به اینکه جشن عاطفه‌ها نزدیک به 28 دوره است که برگزار می‌شود، بیان کرد: این جشن با هدف اشاعه فرهنگ و نوع‌دوستی و ترویج سنت حسنه اسلامی برگزار و کمک‌های مردم نیک‌اندیش استان برای رفع نیاز دانش‌آموزان نیازمند دریافت می‌شود.

شیران به نیاز اصلی و عمده دانش آموزان نیازمند برای آغاز سال تحصیلی جدید نیز اشاره کرد و افزود: کیف، کفش، پوشاک، نوشت‌افزار، هزینه کتاب و ثبت‌نام از مهم‌ترین نیازهای دانش‌آموزان است که در قالب بسته‌های حمایتی و به ارزش چهار میلیون ریال آماده و بین دانش‌آموزان توزیع می‌شود.

انتهای پیام

captcha