آغاز هفدهمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان و خادمان حسینی در یزد
کد خبر: 3838193
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰

آغاز هفدهمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان و خادمان حسینی در یزد

گروه اجتماعی ــ هفدهمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی صبح امروز، ۶ شهریور در شهرستان میبد آغاز به کار کرد.

هفدهمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان و خادمان حسینی در یزد آغاز شدبه گزارش ایکنا از یزد، هفدهمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی صبح امروز، 6 شهریورماه، با حضور جمعی از مسئولان در شهرستان میبد آغاز به کار کرد.

تجلیل از مرحوم کافی، حاج شیخ غلامرضا فقیه خراسانی، شهید صدوقی و مرحوم آیت‌الله اعرافی به عنوان چهار شخصیت تأثیرگذار در مباحث ارزشی و امام حسینی، سخنرانی محمدعلی طالبی استاندار یزد، قرائت پیام آیت‌الله اعرافی، سخنرانی آیت‌الله محمدرضا ناصری‌یزدی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد، رونمایی از از آثار مستند و موسیقی ارزشی، مداحی توسط مداحان استانی و کشوری، رونمایی از مستند رادیویی پیرغلامان، تقدیر از مستندسازان و تجلیل از خانواده شهدا از جمله برنامه‌های این مراسم خواهد بود.

یادآور می‌شود عصر امروز نشست علمی ـ مذهبی در حسینیه بیت‌العباس یزد برگزار و نشستی دیگر نیز در این قالب صبح روز پنجشنبه، ۷ شهریورماه در حسینیه کلک شهر شاهدیه یزد برگزار خواهد شد.

مراسم اختتامیه این اجلاس ساعت ۲۰:۳۰ پنجشنبه شب، ۷ شهریورماه در محل میدان امیرچقماق یزد برگزار و ۱۰ نفر از برگزیدگان در قالب پژوهشگر و نویسنده تلویزیونی، ۳۵ پژوهشگر و مداح و پیرغلام ملی، ۲۵ نفر پیرغلامان پژوهشگر یزدی، ۳ نفر پیرغلامان ملی که یزدی هستند تجلیل می‌شوند.

این اجلاس از شبکه‌های استانی، ملی و بین‌المللی به‌ صورت مستقیم پخش خواهد شد.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۰۱:۳۷
0
0
سلام وعرض تسلیت ایام سوگواری سروروسالارشهیدان حضرت امام حسین ع
برای من باعث تأسف هست کسی که از شیراز بعنوان پیرغلام معرفی شده هیچ ارتباطی با این همایش نداشته است.....
وصد حیف که پیر غلامان واقعی گمنام مانده اند.
مسئولین همین طوری افرادی راکه صلاحیت ندارند معرفی میکنند!!!!
captcha