برگزاری نشست تجلیل از عوامل طرح «قرآن، کتاب زندگی؛ بشارت ۱۴۵۳»
کد خبر: 3839766
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶
فراهانی خبر داد:

برگزاری نشست تجلیل از عوامل طرح «قرآن، کتاب زندگی؛ بشارت ۱۴۵۳»

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ دبیر طرح تابستانی «قرآن، کتاب زندگی»(بشارت ۱۴۵۳) در معاونت صدا از برگزاری نشست تجلیل از عوامل این طرح قرآنی پس از ماه محرم خبر داد.

احمد فراهانی، دبیر طرح تابستانی «قرآن، کتاب زندگی»(بشارت ۱۴۵۳) در معاونت صدا، در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا؛ اظهار کرد: طرح تابستانه بشارت 1453 از تیرماه سال جاری آغاز و تا روز نهم شهریورماه جاری نیز ادامه خواهد داشت.

فراهانی با بیان اینکه اختتامیه این طرح قرآنی ساعت 16:15 روز نهم شهریورماه در برنامه زنده «عارفان بهشت» رادیو قرآن اجرا شد، تصریح کرد: پس از ایام ماه محرم نیز نشست تقدیر و تشکر از عوامل و دست‌اندرکاران این طرح قرآنی برگزار می‌شود که زمان دقیق آن نیز به زودی اعلام خواهد شد.

مدیرگروه آموزش رادیو قرآن ادامه داد: تعداد 9 شبکه رادیویی یعنی شبکه‌های رادیویی ایران، جوان، ورزش، گفت‌و‌گو، پیام، تهران، نمایش، فرهنگ و حوزه چندرسانه‌ای معاونت صدا کمک شایانی به اجرای طرح داشتند.

فراهانی در ادامه سخنان خود افزود: اساتید حفظ قرآنی همچون معتز آقایی، محمدمهدی بحرالعلوم، حسین طرقی و مهدی عباسی مشورت تأثیرگذاری برای اجرای طرح داشتند و یاری فراوانی به ما رساندند.

دبیر طرح تابستانی «قرآن، کتاب زندگی»(بشارت ۱۴۵۳) در معاونت صدا با بیان اینکه اجرای این طرح قرآنی با پخش ۴ هزار و ۲۰۰ دقیقه از شبکه رادیویی قرآن همراه بود، گفت: تمامی این میزان دقایق شامل برنامه‌های تولیدی و زنده بود.

وی تصریح کرد: طرح قرآنی «قرآن، کتاب زندگی»(بشارت ۱۴۵۳) در قالب چهار برنامه ویژه «عارفان بهشت»، «قرآن؛ کتاب زندگی»، «عارفان بهشت» و «فهم زبان قرآن» در شبکه رادیویی قرآن پیگیری شد. البته از بعد تبلیغی و ترویجی و نکات آموزشی برخی از برنامه‌های زنده دیگر شبکه مانند برنامه صبحگاهی (تسنیم) و برنامه عصرگاهی (والعصر) نیز ما را در اجرای این طرح قرآنی یاری رساندند.

دبیر طرح تابستانی «قرآن، کتاب زندگی»(بشارت ۱۴۵۳) در پایان سخنان خود از تمامی دست‌اندرکاران و عواملی که در اجرای هرچه بهتر این طرح قرآنی تلاش کرده و مسئولان طرح را یاری رساندند، تقدیر و تشکر کرد.
انتهای پیام

captcha