ساماندهی اطراف حرم شاهچراغ(ع)
کد خبر: 3840166
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱

ساماندهی اطراف حرم شاهچراغ(ع)

گروه اجتماعی ـ دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منكر فارس با تأكید بر لزوم توجه به جایگاه سومین حرم اهل بیت(ع) در ایران اسلامی، از ساماندهی اطراف حرم شاهچراغ(ع) خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، سلیمان مهدوی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس امروز، 13 شهریورماه در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منكر این استان كه با موضوع «ظرفیت‌های قانونی در مطالبه‌گری مردم و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر» در شیراز برگزار شد، از ساماندهی اطراف حرم مطهر شاهچراغ (ع) خبر داد و گفت: فروش لباس‌های نامناسب در فروشگاه‌های اطراف حرم زیبنده این شهر نیست.
وی با انتقاد از عدم حضور مدیران در جلسات امر به معروف و نهی از منکر، گفت، مطالبات امر به معروف باید از اول از سوی سازمان‌ها انجام و بعدا اجرا شود.
مهدوی همچنین با اشاره به پلمپ باغ‌ها و کافی شاپ‌ها در برخی محلات از جمله قلات گفت: ترویج امر به معروف و نهی از منکر باید بصورت گسترده و جامع انجام شود و این كار را تداوم خواهیم داد.
یادآور می‌شود، نشست «ظرفیت‌های قانونی در مطالبه‌گری مردم و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر» همزمان با هفته امر به معروف و نهی از منكر در محل دادسرای نظام استان فارس برگزار شد.
انتهای پیام

captcha