راهپیمایی آمران به معروف فارس همراه با تشییع پیکر شهید
کد خبر: 3840432
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷

راهپیمایی آمران به معروف فارس همراه با تشییع پیکر شهید

گروه اجتماعی ــ همزمان با هفته امر به معروف و نهی از منکر، راهپیمایی و تجمع آمران به معروف و ناهیان از منکر استان فارس همراه با تشییع پیکر شهید «حسن صادقی» از شهدای تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس در شیراز برگزار شد.

به گزارش ایکنا از فارس، همزمان با هفته امر به معروف و نهی از منکر، راهپیمایی و تجمع آمران به معروف و ناهیان از منکر استان فارس ظهر امروز، 15 شهریورماه در تمام نقاط استان برگزار شد.

این مراسم از بعد از اقامه نماز جمعه در شیراز با حضور گسترده نمازگزاران و آمران به معروف و ناهیان از منکر از محل شبستان امام خمینی(ره) حرم شاهچراغ(ع) آغاز و به سمت سه راه نمازی ادامه یافت.

در این مراسم همچنین پیکر مطهر شهید «حسن صادقی» از شهدای تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس بر روی دستان مردم خداجو و متدین شیراز تشییع شد.

سلیمان مهدوی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر فارس در حاشیه این مراسم گفت: این مراسم به‌منظور یادآوری اهمیت فریضتین امر به معروف و نهی از منکر و همچنین پیام اصلی عاشورا برگزار شده است.

وی، امر به معروف را نقطه مقابل مکاتب منحرف غربی دانست و گفت: اصل شیعه‌گری و مسلمانی در احیای امر به معروف و نهی از منکر متجلی می‌شود.

مهدوی با یادآوری اینکه همزمان با هفته امر به معروف و نهی از منکر برنامه‌های متعددی در نقاط مختلف استان فارس از جمله شیراز برگزار شد، برگزاری این راهپیمایی، تجلیل از آمران، گردهمایی‌های مختلف با موضوع امر به معروف و نهی از منکر با حضور مسئولان دستگاه‌های مختلف را از جمله برنامه‌های این ایام عنوان کرد.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر فارس در پایان یادآور شد: رویکرد ما در امر به معروف و نهی از منکر اقناعی است و سلبی نیست و تلاش می‌کنیم تا از این طریق بتوانیم این فریضه‌ها را احیا کنیم.

یادآور می‌شود، پیکر شهید حسن صادقی که روز چهارشنبه وارد شیراز شده است، بناست که فردا به زادگاهش یعنی شهرستان استهبان منتقل شود تا در روز یکشنبه در این شهر به خاک سپرده شود.

انتهای پیام

captcha