همه امکانات برای خدمت به خانواده شهدا به‌کار گرفته می‌شود
کد خبر: 3841077
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵

همه امکانات برای خدمت به خانواده شهدا به‌کار گرفته می‌شود

گروه فرهنگی- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: خدمت به خانواده معظم شهدا وظیفه ماست و ما تلاش می‌کنیم در راستای تحقق این هدف، همه امکانات خود را به‌کارگیریم.

همه امکانات برای خدمت به خانواده شهدا به‌کار گرفته می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، احمد ابراهیمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد 17 شهریورماه در دیدار با خانواده شهیدان رضا زارع بنادکوکی و محمدرضا بورقی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام اظهار کرد: خدمت به خانواده معظم شهدا وظیفه ماست و ما تلاش می‌کنیم در راستای تحقق این هدف، همه امکانات خود را به‌کارگیریم.

ابراهیمی بیان کرد: خدمت به خانواده‌هایی که عزیزان خود را تقدیم انقلاب و کشور کردند از اهمیت خاصی برخوردار است و آداب خاصی را می‌طلبد.

وی افزود: در قبال امنیت و آسایشی که شهدای والامقام، جانبازان گران‌قدر و آزادگان سرافراز برای ما به ارمغان آورده‌اند رسیدگی به امور خانواده‌های آنان حداقل کاری است که ما می‌توانیم انجام دهیم.

سیدمحمد رستگاری، فرماندار یزد نیز با ادای احترام به ساحت مقدس شهدا گفت: اقتدار امروز حاصل ایثار شهدا و پایمردی خانواده آنان است و ما وظیفه‌ داریم نسبت به پاسداشت حرمت شهدا برنامه‌ریزی و تلاش کنیم تا دستاورد‌های هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان منتقل شود.

رستگاری اظهار کرد: شهدا با الگو گرفتن از نهضت خونین عاشورا با تأسی به مقتدای آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) استکبار جهانی را خوار و زبون کردند.

یادآور می‌شود شهید رضا زارع بنادکوکی در تاریخ 12 اسفندماه 1363 در شرق دجله به درجه رفیع شهادت نائل آمد و شهید محمدرضا بورقی در تاریخ 26 فروردین در بانه به شهادت رسید.

انتهای پیام

captcha