استفاده از زبان هنر، اولویت برنامه‌های دفاع مقدس است
کد خبر: 3841104
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۲

استفاده از زبان هنر، اولویت برنامه‌های دفاع مقدس است

گروه اجتماعی ــ استاندار خوزستان بر استفاده از زبان هنر در برنامه‌های هفته دفاع مقدس تأکید کرد.

استفاده از زبان هنر، اولویت برنامه‌های دفاع مقدس است

به گزارش ایکنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان در سومین نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان که عصر امروز یکشنبه 17 شهریور در استانداری خوزستان برگزار شد، با اشاره به جایگاه ویژه استان در کشور گفت: دشمنان در یک نقطه اشتراک دارند و آن این است که خوزستان دژ کشور محسوب می‌شود. پس از جنگ تحمیلی، سرمایه گذاری عظیم فرهنگی برای ترویج سلفی‌گری در این استان انجام شده است. دوستان نیز در کشور در این نقطه اشتراک دارند که خوزستان دژ ما در برابر حملات فیزیکی و فرهنگی و اعتقادی است.

وی بیان کرد: تلاش بر این است که هر کدام در این صحنه ابتکار عمل را به دست بگیرند. از این منظر اهمیت خوزستان روشن می‌شود و توجه همه به خوزستان است. از این بابت باید اهمیت کار در استان و تأثیرگذاری تصمیماتی را که می‌گیریم، مد نظر قرار دهیم و بعد به سمت عملیاتی کردن آنها برویم. از این رو، حساسیت خاص در این زمینه داشته باشیم.

استاندار خوزستان تأکید کرد: اولویت‌های دفاع مقدس باید استفاده از زبان هنر در جهت برگزاری پرشور برنامه‌های محتوایی، تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، سیل در استان، برنامه رسانه ای در زمینه جنگ نرم، برنامه ریزی برای برگذاشت پنج مهر(سالروز شکست حصر آبادان) و نهم مهر(سالروز اولین شکست دشمن در حمیدیه) باشد.

وی اظهار کرد: بیش از 2900 برنامه در سطح استان در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود. جهت تجلیل درخور از پیشکسوتان دفاع مقدس به فرماندارن ابلاغ شود. یادآوری کنیم همدل شدن در برابر خطر همیشه باید مد نظرمان باشد. اراده دشمن این است که ما را بر زمین بزند، همه ما باید یکی باشیم.

شریعتی تأکید کرد: تلاش کنیم برنامه‌های دفاع مقدس طوری باشد که همه اقشار مختلف به خصوص جوانان در آن مشارکت فعال داشته باشند. برنامه‌ها خیلی اداری نباشد و مردم به ویژه جوانان حضور داشته باشند. در برنامه‌های فرهنگی به حوزه اندیشه بیشتر بپردازید؛ برنامه‌هایی به جوان ما عمق ببخشد.

استاندار خوزستان درباره باغ موزه دفاع مقدس مرکز استان نیز اظهار کرد: دولت سهم خود را به خوبی می‌دهد. باقی دستگاه‌ها هم باید ورود کنند تا بتوانیم در زمان مقرر این کار را که با مطالعه عمیق و گسترده طراحی شده است، پیش ببریم.

انتهای پیام

captcha