برخورد قاطع با حرمت‌شكنان ايام سوگواری حسینی
کد خبر: 3841921
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵

برخورد قاطع با حرمت‌شكنان ايام سوگواری حسینی

گروه اجتماعی ــ رئیس كل دادگستری فارس با تأكید بر لزوم برخورد قاطع با متهمان پرونده‌های مظاهر علنی فساد به‌خصوص در ماه‌های محرم و صفر گفت: با کسانی که حرمت ایام سوگواری امام حسين(ع) را نگه نداشته‌اند، قاطعانه برخورد خواهد شد.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدکاظم موسوی، رئیس كل دادگستری فارس عصر دیروز، 22 شهریورماه در بازدید سرزده از شعب اجرای احكام كیفی و دادگاه‌های كیفری 2 شیراز ضمن حضور در تمامی شعب، آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده‌های قضایی و کیفیت ارائه خدمات قضایی را بررسی و بر ضرورت ارتقای رضایت‌مندی مردم تأکید کرد.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس در حاشیه این دیدار بر برخورد قاطع با متهمان پرونده‌های مظاهر علنی فساد به‌خصوص در ایام ماه‌های محرم و صفر تأکید کرد و افزود: با کسانی که حرمت ایام سوگواری اباعبدالله‌الحسین(ع) را نگه نداشته‌اند، قاطعانه برخورد خواهد شد.

وی همچنین بر رفع مشکلات نیروی انسانی، امکانات و تجهیزات به‌خصوص در اجرای احکام تأکید كرد و گفت: با همدلی و همراهی همه قضات و کارکنان می‌توانیم رضایت‌مندی بیشتری ایجاد كنیم.

موسوی با تأكید بر اهمیت توجه همه کارکنان به تحول در دوران جدید در دستگاه قضایی افزود: مدیریت قضایی استان از طرح‌ها و اقدامات خلاقانه در راستای ارائه خدمت بهتر و کوتاه‌تر شدن فرآیند دادرسی استقبال خواهد کرد.

انتهای پیام

captcha