برگزاری همایش نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس در سمنان
کد خبر: 3843257
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶

برگزاری همایش نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس در سمنان

گروه اجتماعی- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان از برگزاری همایش نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس در سمنان خبر داد.

برگزاری همایش نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، محمدحسن سلامی، شب گذشته 27 شهریور در جمع خبرنگاران از برگزاری همایش نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس در سمنان خبر داد و اظهار کرد: در این همایش از 14 کتاب دفاع مقدس و 4 کتاب صوتی نیز رونمایی می‌شود.

وی ادامه داد: همایش فوق روز هفتم مهرماه  با حضور سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در مرکز استان سمنان با هدف تکریم یادگاران هشت سال دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

سلامی  با اشاره به اینکه دفاع مقدس اوج عزت و اقتدار ملت ایران در مقابل دشمنان ایران بود افزود: مردم در سال‌های دفاع مقدس‌ تمام‌قد در برابر دشمنان ایستادند و با ایستادگی و با بصیرت کامل و همچنین عنایت الهی توانستند در حماسی‌ترین دفاع در طول تاریخ سرافراز بیرون بیایند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان با تاکید بر اینکه امروز نیاز است تا با بهره‌گیری از تجربیات و ارزش‌های دفاع مقدس در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم یاداور شد:  با زنده نگه‌داشتن فرهنگ دفاع مقدس است که انقلاب و ارزش‌های آن زنده می‌ماند.

به گفته وی؛ دفاع مقدس یکی از قله‌های رفیع انقلاب است که در این راستا دفاع مقدس موجب شد تا فرهنگ دینی، اجتماعی و سیاسی کشور ارتقاء یابد و مردم با بهره‌‌گیری از فرهنگ انقلابی و جهادی، همه تحریم‌های ظالمانه دشمن توانستند در بسیاری از بخش‌ها به پیشرفت‌های چشمگیر برسند.

انتهای پیام

 

captcha