برپایی موكب ناجا در كربلا/ آماده همكاری با عتبات عالیات هستیم
کد خبر: 3844050
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸

برپایی موكب ناجا در كربلا/ آماده همكاری با عتبات عالیات هستیم

گروه اجتماعی ـ فرمانده نیروی انتظامی فارس از برپایی موكب ناجا در ایام اربعین در كربلای معلی خبر داد و گفت: استان فارس در برپایی این موكب مشاركت فعال دارد.

به گزارش ایكنا از فارس، سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده نیروی انتظامی فارس بعدازظهر امروز، 31 شهریورماه در دیدار با رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات این استان گفت: خداوند خود می‌داند چگونه دینش را حفظ كند و ما اگر هنرمند باشیم می‌توانیم در این راه ذخیره‌ای برای آخرت خود فراهم كنیم.
وی با بیان اینكه كارهای ستاد عتبات عالیات همگی برای جمع‌آوری توشه آخرت است،‌ افزود: هر كسی به شكلی تلاش می‌كند توشه‌ای برای آخرت جمع‌آوری كند به عنوان مثال یكی در ستاد عتبات عالیات فعالیت می‌كند، دیگر در ناجا خدمت می‌كند و هنرمند و كارگری هم در ساخت عتبات مشاركت می‌كند.
حبیبی ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: بحمد الهی به بركت خون شهدای دفاع مقدس، فضایی باز شده است تا مردم كشورمان بتوانند به راحتی به زیارت عتبات عالیات مشرف شوند.
فرمانده نیروی انتظامی فارس ضمن اعلام آمادگی برای همكاری با ستاد عتبات عالیات در انجام مأموریت‌هایش گفت: در ایام اربعین نیروی انتظامی در كربلای معلی اقدام به برپایی موكب و خدمت به زائران اربعین می‌كند كه استان فارس هم در این زمینه مشاركت فعال دارد.
وی گفت: نیروی انتظامی در راستای فعالیت‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات در ایام اربعین انجام می‌دهد نهایت همكاری را انجام داد به خصوص برای تردد كامیون‌های موكب‌داران در جاده‌ها و یا لب مرز می‌تواند هماهنگی‌های لازم را انجام داده تا مشكلات آن‌ها برطرف شود.
انتهای پیام

captcha