حمله به مواضع حشدالشعبی از مناطق تحت تصرف نیروهای قسد
کد خبر: 3844549
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴

حمله به مواضع حشدالشعبی از مناطق تحت تصرف نیروهای قسد

گروه بین‌الملل ــ محمد البصری، از فرماندهان حشدالشعبی عراق اعلام کرد که حمله به مواضع و انبارهای مهمات حشدالشعبی از مناطق تحت تصرف قسد( نیروهای سوریه دموکراتیک) صورت گرفته است.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه خبری اخبار العراق، محمد البصری، امروز دوم مهرماه، در این باره گفت: حمله به پادگان‌ها، مواضع و انبارهای مهمات حشدالشعبی از مناطق تحت تصرف نیروهای سوریه دموکراتیک انجام گرفته است.

وی در بیانه‌ای مطبوعاتی گفت: براساس نتایج تحقیقات، بخشی از پهپادها که مقرهای حشدالشعبی را بمباران کردند، محل پرواز آن‌ها از مناطق تحت تصرف نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) بوده است.

وی با بیان اینکه، این حتمال وجود دارد که حملات توسط خود نیروهای قسد و با هماهنگی رژیم صهیونیستی انجام گرفته باشد، گفت: ممکن است، حملات توسط نیروهای قسد صورت نگرفته و فقط از قلمرو آن‌ها استفاده شده باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: بیش از 90 درصد از تحقیقات به پایان رسیده و نتایج نهائی این تحقیقات توسط فرمانده کل قوا، اعلام خواهد شد.

 یادآور می‌شود، بیش از دو ماه است که مقرها و انبارهای تسلیحاتی حشدالشعبی در مناطق مختلف عراق از سوی پهپادهایی ناشناس هدف قرار می‌گیرند.

انتهای پیام

captcha