نهم مهر؛ اختتامیه پنجمین جایزه جهانی اربعین
کد خبر: 3844553
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳
به میزبانی سازمان فرهنگ و ارتباطات برگزار می‌شود؛

نهم مهر؛ اختتامیه پنجمین جایزه جهانی اربعین

گروه بین‌الملل ــ آیین اختتامیه پنجمین دوره جایزه جهانی اربعین و افتتاحیه ششمین دور این جایزه نهم مهرماه به همت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار خواهد شد.

نهم مهر؛ اختتامیه پنجمین جایزه جهانی اربعینبه گزارش ایکنا؛ به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، جایزه جهانی اربعین، برنامه­‌ای فرهنگی در مقیاس بین‌‌المللی ا­ست که به ابتکار سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و با هدف اشاعه فرهنگ عاشورایی و نمایش جلوه­‌های دلدادگی به حضرت سیدالشهدا (علیه‌السلام) به عنوان بی‌بدیل‌ترین جلوه مقاومت و آرمان­‌خواهی برگزار می‌شود.

این جایزه تاکنون در پنج  دوره با رویكرد بین‌المللی و مشاركت نهادهای فعال در حوزه اربعین برگزار شده و اینک در آستانه برگزاری آیین اختتامیه پنجمین دوره این رویداد فرهنگی، آثار شرکت‌‌کنندگانی از 20 کشور؛ مورد بررسی قرار گرفته و از برگزیدگان بخش­‌های سه‌گانه آن، تجلیل به عمل خواهد آمد.

آیین­ اختتامیه پنجمین دوره این جایزه بین‌المللی و افتتاحیه ششمین دوره، به صورت همزمان، سه­‌شنبه نهم مهرماه 1398 ساعت 9 صبح با حضور مسئولین نهادهای مختلف، سفرای کشورهای شرکت‌کننده و دانشجویان و طلاب خارجی مشغول تحصیل در ایران در محل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار می­‌شود.

در این رویداد همچون ادوار گذشته به شرکت­‌کنندگانی که آثارشان بنا بر انتخاب هیئت داوران به جمع آثار منتخب در سه بخش عکس، فیلم و سفرنامه راه یافته‌‌اند، لوح سپاس و هدیه تقدیم خواهد شد.

برگزاری نمایشگاهی از آثار منتخب این دوره و ادوار گذشته، از برنامه‌‌های جانبی آیین اختتامیه پنجمین جایزه جهانی اربعین خواهد بود.

انتهای پیام

captcha