روحیه جهادی راهگشای بسیاری از مشکلات کشور است
کد خبر: 3844718
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۵

روحیه جهادی راهگشای بسیاری از مشکلات کشور است

گروه اجتماعی- فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اینکه روحیه جهادی راهگشای بسیاری از مشکلات کشور است گفت: جهادگران در قالب‌های مختلف به خوبی نشان دادند که اگر به ظرفیت نیروهای داخلی اتکا داشته باشیم، تمام مشکلات برطرف می‌شود.

روحیه جهادی راهگشای بسیاری از مشکلات کشور استبه گزارش ایکنا از یزد، سرهنگ رضا پورشمسی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد 2 مهرماه در آیین تجلیل از جهادگران برتر استان یزد با تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع ) و شهادت امام سجاد(ع) اظهار کرد: در دورانی عده‌ای فکر می‌کردند چه امام حسین(ع) در مسند اداره حکومت باشند چه یزید آنها نمازشان را می‌خوانند و اتفاقی نمی‌افتد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ادامه داد: این تفکر زشت و خزنده تا به امروز هم ادامه دارد و مشاهده می‌کنیم که برخی دیانت را تنها به انجام نماز و روزه می‌دانند و در برابر ظلم هیچ ایستادگی ندارند.

وی با بیان اینکه در فرازهای لعن زیارت عاشورا هم بارها و بارها کسانی را که اساس ظلم و جور را گذاشتند لعن می‌کنیم گفت: گرچه وقتی آن ظلم اتفاق افتاد آنها از دنیا رفته بودند ولی تاثیرگذاری کردار و رفتار آنها واقعه کربلا را به وجود آورد.

فرمانده سپاه الغدیر  استان یزد بیان کرد: حضرت آیت‌الله مشکینی دو مستحب را بسیار ضروری و تاثیرگذار در جامعه دینی دانسته‌اند که یکی از این موارد قرائت زیارت عاشورا و دیگری خدمت به مردم است.

پورشمسی با بیان اینکه روحیه جهادی راهگشای بسیاری از مشکلات کشور است افزود: امروز خرسندیم که در سومین روز سی و نهمین سالگرد دفاع مقدس در خدمت جهادگرانی باشیم که با تمام توان و اخلاص کامل در راه خدمت به مردم و محرومان جامعه حرکت می‌کنند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جهادگر ایران اسلامی و استان یزد عنوان کرد: جهادگران یزدی ما الان از گروه‌هایی بهره‌مند هستند که در نقاط مخلتف کشور به خدمت مشغول هستند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد خدمات ارزنده گروه‌های جهادی را نماد اعتماد به توان و ظرفیت جوانان و نیروهای بومی دانست و تصریح کرد: جهادگران در قالب‌های مختلف فعالیت خود به خوبی نشان دادند که اگر به ظرفیت نیروهای داخلی اتکا داشته باشیم، تمام مشکلات کشور برطرف می‌شود.

انتهای پیام

captcha