دوره آمادگی ارشد ویژه حافظان کل قرآن در یزد آغاز شد
کد خبر: 3844851
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶

دوره آمادگی ارشد ویژه حافظان کل قرآن در یزد آغاز شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ دوره آمادگی کارشناسی و کارشناسی ارشد علوم و قرآن حدیث ویژه حافظان کلام وحی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت آوای بهشت در یزد آغاز شد.

طرح آمادگی ارشد ویژه حافظان کل قرآن کریم.به گزارش ایکنا از یزد، دوره آمادگی کارشناسی و کارشناسی ارشد علوم و قرآن حدیث ویژه حافظان کلام وحی صبح امروز، 3 مهرماه با حضور 25 نفر از حافظان قرآن کریم، فائزه‌السادات حسینی، مدیر مسئول مؤسسه قرآن و عترت آوای بهشت یزد و حسین دشتی، مسئول اداره قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و نجم‌الهدی، کارشناس قرآنی این اداره‌کل در مجتمع فرهنگی ـ هنری امام علی(ع) آغاز شد.

این دوره از مهرماه تا پایان اردیبهشت‌ماه سال آینده هفته‌ای دو روز برگزار خواهد شد و اساتید دوره وصال میمندی، استاد ادبیات عرب دانشگاه یزد و عباس زارع از اساتید دانشگاه هستند و دروس مبادی‌العربیه، صرف و نحو، مبانی علوم عربی و مجموعه دروس علوم قرآن و حدیث را تدریس می‌کنند.

افرادی که مدرک درجه سه آزمون اعطای مدرک را دارا هستند، می‌توانند در دوره آمادگی حضور یابند و سپس در کنکور سراسری شرکت کرده و پس از کسب حد نصاب نمره کنکور مدرکی معادل لیسانس را دریافت می‌کنند و به دعوت از اداره ارشاد می‌توانند به‌عنوان مربی در سطح استان مشغول به آموزش حفظ قرآن کریم شوند.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان به شرکت در این دوره می‌توانند به مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت آوای بهشت یزد واقع در میدان همافر، خیابان ایمان، خیابان ارسلان، کوچه شهید فاتحی بن‌بست اول مراجعه کنند یا با شماره 09135167668 تماس بگیرند.

انتهای پیام

captcha