مراکز قرآنی دغدغه کاردبردی کردن آیات در جامعه را داشته باشند
کد خبر: 3844860
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷

مراکز قرآنی دغدغه کاردبردی کردن آیات در جامعه را داشته باشند

کانون خبرنگاران نبأ _ کارشناس قرآنی اداره تبليغات اسلامی رباط کريم در جلسه مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآنی، گفت: مراکز قرآنی نسبت به گسترش آموزه‌های قرآنی بین خانواده‌ها و کاربردی کردن آن در جامعه سعی و تلاش کنند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ نشست هم‌اندیشی مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآنی به همت اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم، دوم مهرماه با موضوع گزارش برنامه و فعالیت قرآنی و سایت «حسنی و تلاوت» با حضور حجت‌الاسلام ناصر حیدری، سرپرست و منوچهر جلیلی، کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی به میزبانی مؤسسه قرآنی بینات برگزار شد.
در این جلسه، حجت‌الاسلام حیدری، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، در خصوص ثبت گزارش در سایت و توجه به دستورالعمل‌ها و ابلاغیه‌ها تذکراتی داد و خواستار برگزاری برنامه‌های مناسب باتوجه به انتظار از جامعه قرآنی، در شأن این هفته مقدس شد.
جلیلی، بیان کرد: با توجه به اینترنتی شدن فعالیت‌های قرآنی و بارگذاری آن در سامانه، باید تمامی مراکز قرآنی و حتی مربیان در سایت حسنی ثبت نام کنند و نسبت به فعال‌سازی آن اقدام کنند.
وی، ادامه داد: مؤسسات و خانه‌های قرآنی باید نسبت به گسترش آموزه‌های قرآنی بین خانواده‌ها و کاربردی کردن آن در زندگی مردم و جامعه به‌ویژه در بین جوانان و نوجوانان سعی و تلاش کنند.
در ادامه، هریک از شرکت‌کنندگان به بیان نظرات، پیشنهادات و مشکلات و موانع پیش روی خود پرداختند و قرار شد، در خصوص اعزام مربی و کلاس‌های قرآنی در مدارس با آموزش و پرورش شهرستان هماهنگی انجام شود.

منوچهر جلیلی

انتهای پیام

captcha