اعزام جدید اکیپ پزشکان متخصص به منطقه «رود زرد» رامهرمز
کد خبر: 3844926
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷

اعزام جدید اکیپ پزشکان متخصص به منطقه «رود زرد» رامهرمز

کانون خبرنگاران نبأ ــ جانشین بسیج جامعه پزشکی استان خوزستان از شصت‌وپنجمین اعزام اکیپ پزشکی تخصصی و فوق تخصصی در پنجم مهرماه جاری به منطقه «رود زرد» رامهرمز خبر داد.

اعزام جدید اکیپ پزشکان متخصص به منطقه «رود زرد» رامهرمز

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ سرهنگ پاسدار الماس تیموری، جانشین بسیج جامعه پزشکی استان خوزستان ضمن تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس این سازمان گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس در راستای محرومیت‌زدایی و همچنین طرح اعتلای بسیج، شصت‌و‌پنجمین مرحله اعزام اکیپ پزشکی تخصصی و فوق تخصصی به منطقه رود زرد رامهرمز پنجم مهرماه جاری انجام می‌شود.

سرهنگ تیموری ادامه داد: در این برنامه که با همکاری داوطلبانه پزشکان متخصص و فوق تخصص صورت می‌گیرد، ۲۴ نفر از پزشکان در تخصص‌های مختلفی از قبیل قلب و عروق، سونوگرافی، اطفال، زنان، داخلی، اعصاب و روان، مغز و اعصاب، چشم‌پزشکی، آسم و آلرژی، گوش و حلق و بینی، پوست و مو، ارتوپدی، اورولوژی، طب اورژانس، همراه با دارو و تجهیزات لازم از جمله ست کامل چشم پزشکی، دستگاه‌های سونوگرافی و وسایل کامل معاینات و غیره است.

جانشین بسیج جامعه پزشکی استان خوزستان با بیان اینکه تمامی خدمات سازمان بسیج جامعه پزشکی خوزستان به‌صورت رایگان انجام می‌شود، یادآور شد: نحوه اجرای طرح بدین صورت است که از قبل غربالگری صورت گرفته و تعداد و نوع بیماری‌های منطقه مشخص و سپس براساس آن پزشکان متخصص اعزام می‌شوند.

 تیموری همچنین بیان کرد: در این طرح بیش از ۶۵۰ نفر شناسایی و کارت صادر شده است و در این طرح علاوه بر پزشکان افراد دیگری از جمله پرستار، ماما، تکنسین دارویی و غیره همراهی خواهند کرد.

وی در پایان گفت: هماهنگی لازم با بیمارستان‌های دولتی و دانشگاهی انجام شده تا بیماران نیازمند و کسانی که نیازمند خدمات بیشتری هستند و یا عمل جراحی خاصی نیاز دارند، ارجاع داده می‌شوند که تمامی اقدامات درمانی آنان نیز به‌صورت رایگان خواهد بود.

حسین عبدالعزیزی

انتهای پیام

captcha