میثاق دوباره جهادگران فارس با شهدا/ برای اشاعه فرهنگ قرآنی تلاش می‌كنیم
کد خبر: 3844969
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶

میثاق دوباره جهادگران فارس با شهدا/ برای اشاعه فرهنگ قرآنی تلاش می‌كنیم

گروه اجتماعی ـ جهادگران جهاد دانشگاهی استان فارس در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس با حضور در گلزار شهدای شیراز بار دیگر با آرمان‌های شهیدان 8 سال جنگ تحمیلی و مدافعین حرم تجدید پیمان کردند.

به گزارش ایكنا از فارس، جمعی از جهادگران جهاددانشگاهی فارس امروز، 3 مهرماه و در چهارمین روز هفته دفاع مقدس با حضور در گلزار شهدا با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق كردند.
در این مراسم معنوی، جهادگران دانشگاهی فارس ضمن غبارروبی قبور شهدا و نثار گل به مزار آن مردان و زنان بلندآوازه به روان پاک حافظان انقلاب و نظام اسلامی، درود فرستاد و یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند.
مظاهر بابایی، رئیس جهاددانشگاهی فارس در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: هفته دفاع مقدس یادآور دلاورمردی‌ها و استقامت و از خود گذشتگی با هدف حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.
وی با اشاره به اینکه زنده نگه داشتن دفاع مقدس با هدف نشر ارزش‌ها و معارف و انتقال داشته‌های اثرگذار آن دوران نظیر ایثار و مقاومت به نسل امروز و آینده انجام می‌شود، گفت: جهاددانشگاهی در سراسر کشور و استان فارس نیز در دوران دفاع مقدس نقشی تاثیرگذار داشت.
بابایی بیان كرد: جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد برآمده از انقلاب اسلامی، از ابتدای دوران دفاع مقدس در تامین و اعزام نیروی انسانی دانشگاهی و متخصص به جبهه‌ها و رفع نیازهای فنی و مهندسی و تخصصی آن دوران نقشی ماندگار را ایفا کرد.
رئیس جهاددانشگاهی استان فارس یادآور شد: امروز هم جهادگران دانشگاهی با همان روحیه دوران دفاع مقدس در مسیر رونق اقتصادی، ارتقای دانش و آگاهی، اشاعه فرهنگ قرآنی و دینی و کمک به توسعه متوازن کشور در ابعاد مختلف علمی، به فعالیت اثرگذار خود ادامه می‌دهد.
بابایی با اشاره به ضرورت پاسداشت بزرگمردی‌ها و رشادت‌ها و ارزش‌های دفاع مقدس، گفت: هفته دفاع مقدس، زمانی مناسب برای بازخوانی بیشتر ابعاد رویدادی است که در همه زمینه‌ها می‌تواند الگویی ماندگار برای جامعه محسوب شود.
انتهای پیام

captcha