آزمون حفظ قرآن و نهج البلاغه ويژه طلاب در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3845127
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷

آزمون حفظ قرآن و نهج البلاغه ويژه طلاب در یزد برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی- مسئول امور قرآن و عترت حوزه علمیه استان یزد از برگزاری آزمون حفظ قرآن کریم و نهج‌البلاغه ویژه طلاب در این استان خبر داد.

آزمون حفظ قرآن و نهج البلاغه ويژه طلاب در یزد برگزار می‌شودحجت‌الاسلام سید کاظم میرجلیلی، مسئول امور قرآنی حوزه علمیه استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد از برگزاری آزمون حفظ قرآن کریم و نهج‌البلاغه ویژه طلاب ابن استان خبر داد و اظهار کرد: این آزمون جمعه 5مهرماه جاری ساعت 8:30 صبح در مسجد مدرسه علميه مصلي واقع در خيابان قيام برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: آزمون حفظ قرآن کریم و نهج‌البلاغه سالانه برای حافظان بالای ۱۰جزء قرآن کریم برگزار می‌شود.

میرجلیلی افزود: این آزمون دو بار در سال برگزار می‌شود و افرادی که نتوانسته‌اند در آزمون مهرماه شرکت کنند یا نمره قبولی را کسب نکرده‌اند در ماه آذر نیز در آزمون مجدد حفظ شرکت می‌کنند.

وی گفت: آزمون حفظ قرآن کریم و نهج‌البلاغه به صورت کتبی و شفاهی انجام می‌شود و کسانی که در آزمون کتبی نمره ۸۵ به بالا را کسب کنند دیگر لازم نیست در آزمون شفاهی که پس از آزمون کتبی برگزار می‌شود، شرکت کنند.

مسئول امور قرآنی حوزه علمیه استان یزد بیان کرد: به حافظانی که در آزمون نمره قبولی را کسب کنند امتیازات ویژه‌ای تعلق خواهد گرفت که تخفیف در پرداخت شهریه، انتقال به حوزه علمیه قم و امتیاز ویژه در رشته‌های تخصصی از آن جمله است.

میرجلیلی گفت: آزمون کتبی شامل ۱۰۰ سوال مفاهیمی و حفظ است و کسانی که نمره کمتر از ۸۵ را دریافت کنند لازم است در آزمون شفاهی شرکت کنند.

انتهای پیام

captcha