همایش «روحانیت و دفاع مقدس» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3845139
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸

همایش «روحانیت و دفاع مقدس» در یزد برگزار می‌شود

گروه اجتماعی- فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از برگزاری همایش «روحانیت و دفاع مقدس» با حضور خانواده معظم شهدا و فرماندهان دفاع مقدس استان خبر داد.

همایش «روحانیت و دفاع مقدس» در یزد برگزار می‌شودسرهنگ رضا پورشمسی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد با اشاره به برنامه‌ شاخص ششمین روز از هفته دفاع مقدس در این استان از برگزاری همایش پیاده‌روی خانواده‌های نیروهای مسلح یزد خبر داد و اظهار کرد: این همایش روز جمعه 5 مهرماه جاری از ساعت 7:30 الی 10 صبح در سه مسیر برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به مسیرهای سه گانه این همایش افزود: گلزار شهدای خیرآباد، بلوار آزادگان، فلکه اول آزادشهر تا پارک بزرگ آزادشهر واقع در فلکه سوم  یک مسیر از این همایش خواهد بود که مجری آن را ناحیه مقاومت مرکزی عهده دار است.

پورشمسی مسجد جامع رحمت آباد به سمت مسجد جامع نجف آباد توسط ناحیه مقاومت روح الله را از دیگر مسیرهای این همایش عنوان کرد و ادامه داد: پایگاه اشرف اصفهانی فهرج تا گلزار شهدای فهرج نیز از دیگر مسیرهای این همایش است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به برنامه شاخص هفتمین روز از هفته دفاع مقدس در استان گفت: در این روز همایش روحانیت و دفاع مقدس استان یزد به همراه تجلیل از رزمندگان، جانبازان و آزادگان روحانی هشت سال دفاع مقدس را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: این همایش با حضور خانواده معظم شهدا و فرماندهان دفاع مقدس استان یزد در روز یکشنبه 7 مهرماه در محل سالن همایش‌های پردیس بین‌الملل استان با سخنرانی آیت‌الله علی سعیدی، ریاست عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا در ستاد کل نیروهای مسلح برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha