فراخوان ثبت ایده در نحوه برگزاری مسابقات قرآن
کد خبر: 3845329
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷

فراخوان ثبت ایده در نحوه برگزاری مسابقات قرآن

گروه مسابقات ــ‌ بنیاد مسابقات قرآن ایران، فراخوان ثبت ایده درباره شیوه برگزاری مسابقات قرآن با هدف ارتقای جایگاه این رویداد و استفاده از ظرفیت نخبگان را اعلام کرده است.

اعلام فراخوان ثبت ایده برگزاری مسابقات قرآن

به گزارش ایکنا؛ بنیاد مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران با هدف ارتقای جایگاه مسابقات قرآن جمهوری اسلامی ایران و استفاده از ظرفیت نخبگان و نیز شناسایی و هدایت ایده‌های نو و کاربردی در حوزه مسابقات، فراخوان طرح و ایده‌های برتر را در این حوزه داد.

بر همین اساس این فراخوان با محوریت مسابقات قرآن تراز جمهوری اسلامی با حضور حداکثری و عموم جامعه قرآنی، احصای مدل برگزاری مسابقات در مراحل شهرستانی، استانی و کشوری، شیوه داوری مسابقات، اطلاع‌رسانی و تبلیغات مسابقات، رشته‌های مسابقات، ‌آموزش و ارتقا و مسئولیت اجتماعی شرکت‌کنندگان در مسابقات برگزار می‌شود.

آخرین مهلت ثبت ایده‌ها پایان مهرماه اعلام شده است و نحوه ارسال ایده نیز از طریق نشانی الکترونیکی b.mosabeghat@gmail.com خواهد بود. همچنین اعلام شده است که به سه ایده برتر هدایایی تعلق خواهد گرفت.

یادآور می‌شود، پیش از این و در نشست خبری چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، که 31 شهریورماه برگزار شد، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با تأکید بر اینکه اگر تصور کنیم مسابقات تنها باید در یک قالب برگزار شود، اشتباه است، تصریح کرد: با وجود توسعه و رشد مسابقات، کماکان در عرصه استعدادیابی قرآنی نمی‌توانیم صرفاً به این مسابقات بسنده کنیم. ریاست مسابقات تأکید دارند که از روش‌های نوین در بحث استعدادیابی قرآن استفاده کنیم و وارد عرصه‌های جدید شویم. آنچه در دستور کار قرار دارد این است که از روش‌های جدید استفاده شود.

انتهای پیام 

captcha