القای ناامیدی در جامعه توطئه‌ دشمن برای ضربه‌زدن به نظام است
کد خبر: 3845400
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰

القای ناامیدی در جامعه توطئه‌ دشمن برای ضربه‌زدن به نظام است

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرمانده سپاه ناحیه ابهر گفت: القای ناامیدی در جامعه از توطئه‌های دشمنان برای ضربه‌زدن به نظام اسلامی است.

القای ناامیدی در جامعه توطئه‌ دشمن برای ضربه‌زدن به نظام استبه گزارش ایکنا از زنجان، محسن احمدی‌تبار، فرمانده سپاه ناحیه ابهر، ظهر شنبه، ۶ مهر ماه در مراسم یادواره شهدای دانش‌آموزی ابهر با بیان این‌که راه شهدا راه سعادت و زندگی جاودانی است، اظهار کرد: شهدا افتخارآفرینان کشورند.

وی با تأکید بر این‌که شهدا بدون هیچ چشم‌داشتی جان عزیز خویش را تقدیم اسلام و انقلاب کردند، ادامه داد: عزت و اقتدار کنونی کشور به برکت خون شهیدان به دست آمده است.

احمدی‌تبار با تأکید بر این که دشمنان برنامه‌های مختلفی برای  ضربه‌زدن به کشور دارند، گفت: ناامید کردن نوجوانان و جوانان و مشغول کردن آنها با فضای مجازی یکی از توطئه‌هایی است که برای جلوگیری از پیشرفت‌های علمی کشور تدارک دیده شده است که دانش‌آموزان باید با آگاهی این نقشه شوم دشمنان را خنثی کنند.

وی با اشاره به این‌که باید راه شهدا را ادامه داد، بیان کرد: نوجوانان و جوانان باید شهدا را الگوی زندگی خود قرار دهند و با تلاش علمی خود موجب اعتلای کشور شوند.

در ادامه این مراسم نیز عباس عزیزخانی، مدیر آموزش و پرورش ابهر با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی، اظهار کرد: شهدا راه سعادت و کمال واقعی را به تاسی از سید و سالار شهیدان، امام حسین (ع) به همه آزادگان جهان آموختند و ما امنیت و آرامش کنونی را مرهون خون شهدا هستیم.

عزیزخانی با بیان این‌که شهرستان ابهر 45 شهید دانش‌آموز و 14 شهید فرهنگی را به نظام اسلامی تقدیم نموده است، به تلاقی ایام بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس با ایام ماه محرم اشاره کرد و گفت: ترویج خصایص متعالی انسانی ثمره تلاقی مهر، مقاومت و محرم است و مدارس باید از این ظرفیت‌ها برای ترویج ارزشهای انسانی و الهی به عنوان یکی از اهداف متعالی سند تحول در مدارس استفاده کنند.

وی با تأکید بر لزوم توجه تمامی آحاد جامعه به قداست مدرسه و کلاس درس، خاطر نشان کرد: مدارس به دلیل حضور دانش‌آموزان پاک‌سرشت و معلمان متعهد و فداکار مقدس هستند و حفظ این جایگاه مقدس به تلاش همگانی نیازمند است.

انتهای پیام

 

captcha