شکست سناریوی حذف نام شهدا از کوچه‌ها/ حکومت شهیدان در قلب ایرانی‌ها
کد خبر: 3845707
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴

شکست سناریوی حذف نام شهدا از کوچه‌ها/ حکومت شهیدان در قلب ایرانی‌ها

گروه سیاست و اقتصاد ــ عضو شورای اسلامی شهر ابهر با اشاره به این‌که حذف نام شهید از کوچه‌ها، بازی عده‌ای بود که با اهداف خاصی دنبال می‌شد، ادامه داد: خوشبختانه با عکس‌العمل به موقع این اقدام ناشایست در نطفه خفه شد.

شکست سناریوی حذف نام شهدا از کوچه‌ها/ حکومت نام شهید در قلب ملت ایرانبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الله عسگری، عضو شورای اسلامی شهر ابهر، شب گذشته، ۶ مهرماه در دیدار اعضای شورای شهر با فرمانده سپاه ناحیه این شهرستان که به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت با اشاره به کودتای خزنده‌ای که اخیراً در برخی شهرهای کشور مبنی بر حذف نام شهدا از تابلوی خیابان‌ها و معابر اتفاق افتاده است، گفت: نام شهیدان بر دل و روح و وجود همه ایرانیان حک شده و با عوض کردن و یا حذف نام آن‌ها از خیابان‌ها یاد و نامشان از دل ما حذف نخواهد شد.
وی با اشاره به این‌که این بازی عده‌ای بود که با اهداف خاصی دنبال می‌شد، ادامه داد: خوشبختانه با عکس‌العمل به موقع این اقدام ناشایست در نطفه خفه شد. هیچ حرکتی نمی‌تواند نام شهید ، تصویر شهید و کلام شهدا را از ملت ایران اسلامی جدا کند.

در ادامه این دیدار نیز سرهنگ محسن احمدی‌تبار، فرمانده سپاه ناحیه ابهر با قدردانی از تلاش‌های شورا و شهرداری، گفت: هیچ برنامه فرهنگی در سطح شهر به انجام نمی‌رسد مگر این‌که رد پایی از شهرداری و شورا در آن باشد.

وی با اشاره به تحریم‌ها علیه کشورمان، ادامه داد: خدمت به مردم و شهروندان در شرایطی که درگیر تحریم‌ها و شرایط سخت اقتصادی هستیم افتخار بزرگی برای مسئولان محسوب می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان، ادامه داد: تاکنون 150برنامه به مناسبت همین ایام در سطح شهر به انجام رسیده که آخرین آن مراسم تجلیل از پیشکستوتان عرصه جهاد و شهادت است.

وی نقش مردم را در دوران دفاع مقدس حایز اهمیت بر شمرده و ادامه دهد: در نظامی که متعلق به همه مردم است و همه در آن نقش دارند آرامش امروزمان را مدیون شهدا و ایثارگران عزیز هستیم.
 
انتهای پیام
captcha