فارغ‌التحصیلی ۱۳۶۰ دانش‌آموز یزدی از مدارس صدرا
کد خبر: 3845576
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۴

فارغ‌التحصیلی ۱۳۶۰ دانش‌آموز یزدی از مدارس صدرا

گروه معارف ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه مدارس صدرای استان از سال ۸۶ فعالیت خود را در استان آغاز کرده‌اند، گفت: تاکنون یک هزار و ۳۶۰ دانش‌آموز از مدارس صدرا استان فارغ‌التحصیل شده‌اند.

فارغ‌التحصیلی 1360 دانش آموز یزدی از مدارس صدرابه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد، روز گذشته، ۶ مهرماه در جمع مدیران و دست‌اندرکاران مدارس صدرای ولایت استان با اشاره به فعالیت 14 آموزشگاه علوم و معارف اسلامی صدرا در استان اظهار کرد: همزمان با یکم مهرماه یک هزار و 240 دانش‌آموز سال تحصیلی جدید خود را در این مدارس آغاز کرده‌اند.

وی ادامه داد: از مجموع دانش‌آموزان مدارس صدرای استان 606 نفر دختر و 634 نفر پسر هستند.

حجت‌الاسلام نجیمی بیان کرد: همچنین 679 دانش‌آموز در مقطع متوسطه دور اول و 561 دانش‌آموز در مقطع متوسطه دور دوم در سال تحصیلی 98-99 در مدارس صدرا استان مشغول تحصیل شده‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه مدارس صدرای استان از سال 86 فعالیت خود را در استان آغاز کرده‌اند، افزود: تاکنون یک هزار و 360 دانش‌آموز از مدارس صدرا استان فارغ‌التحصیل شده‌اند.

نجیمی هدف از راه‌اندازی مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا را تربیت نیروی متخصص و متعهد طراز انقلاب اسلامی اعلام کرد و گفت: این هدف تنها با همت شما دانش‌آموزان، همراهی والدین و مشارکت سایر دستگاه‌های متولی از جمله آموزش و پرورش استان محقق می‌شود.

انتهای پیام

captcha